Ik probeer een duo-sim te bestellen.
Poging 1: Bestellen op website en via de app: op (de onoverzichtelijke) website en in de app functioneert de aanvraag link niet, ook niet na het updaten van de app. Lezen hier op de community laat zien dat de helpdesk deze dan voor je kan bestellen.
Poging 2: helpdesk bellen: "helaas meneer ik kan deze niet voor u bestellen, u moet fysiek naar een odido winkel" ga er even langs als u een uurtje over hebt".
Poging 3: uur vrij nemen en naar odido winkel Leidsche Rijn Utrecht. "Nee meneer duo sim hebben wij niet " aldus de medewerker "maar misschien kan ik hem voor u bestellen, oh nee de link om de duo sim te bestellen op de website doet het niet." Meneer u moet de andere odido winkels gaan bellen om te vragen of ze daar op voorraad zijn
@ odido: hoe vinden jullie zelf dat het gaat? -> Ondertussen als klant ruim een halve dag bezig om simkaart van 35 euro te kunnen kopen. Hoop dat jullie tijd kunnen vinden om service te gaan verlenen.....