Skip to main content
Beantwoord

Duo-sim bestellen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik probeer een duo-sim te bestellen.

Poging 1: Bestellen op website en via de app: op (de onoverzichtelijke) website en in de app functioneert de aanvraag link niet, ook  niet na het updaten van de app.  Lezen hier op de community laat zien dat de helpdesk deze dan voor je kan bestellen. 

Poging 2: helpdesk bellen: "helaas meneer ik kan deze niet voor u bestellen, u moet fysiek naar een odido winkel" ga er even langs als u een uurtje over hebt".

Poging 3: uur vrij nemen en naar odido winkel Leidsche Rijn Utrecht. "Nee meneer duo sim hebben wij niet " aldus de medewerker "maar misschien kan ik hem voor u bestellen, oh nee de link om de duo sim te bestellen op de website doet het niet." Meneer u moet de andere odido winkels gaan bellen om te vragen of ze daar op voorraad zijn

@ odido: hoe vinden jullie zelf dat het gaat? ->  Ondertussen als klant ruim een halve dag bezig om simkaart van 35 euro te kunnen kopen.  Hoop dat jullie tijd kunnen vinden om service te gaan verlenen.....

Beste antwoord door Duncan Elfrink

Goedemiddag ​@Retep02 ,

Sorry om te horen dat het zo lastig is om aan een DUO-sim te komen. Ik heb even gekeken en bij mij in de winkel heb ik nog een DUO-sim liggen.

Je mag deze kosteloos komen ophalen als je hier tijd voor hebt. Je dient dan te komen naar Odido Shop Tiel.

Helaas kan ik zelf geen andere optie bieden dat dit, of je dient het nog een keer via de klantenservice of Team Webcare (dit forum) te proberen.

Je kunt voor vragen omtrent de SIM-kaart ook even persoonlijk contact met mij opnemen door te bellen naar Odido Shop Tiel.

Hopelijk is jouw probleem hierdoor verholpen, fijne dag verder!

Bekijk origineel

4 reacties

Duncan Elfrink
Odido
  • Assistent Shop Manager
  • 47 reacties
  • Antwoord
  • 22 mei 2025

Goedemiddag ​@Retep02 ,

Sorry om te horen dat het zo lastig is om aan een DUO-sim te komen. Ik heb even gekeken en bij mij in de winkel heb ik nog een DUO-sim liggen.

Je mag deze kosteloos komen ophalen als je hier tijd voor hebt. Je dient dan te komen naar Odido Shop Tiel.

Helaas kan ik zelf geen andere optie bieden dat dit, of je dient het nog een keer via de klantenservice of Team Webcare (dit forum) te proberen.

Je kunt voor vragen omtrent de SIM-kaart ook even persoonlijk contact met mij opnemen door te bellen naar Odido Shop Tiel.

Hopelijk is jouw probleem hierdoor verholpen, fijne dag verder!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 23 mei 2025

Dank voor je aanbod. Helaas ligt Tiel niet om de hoek en om nou in totaal een dag kwijt te zijn om zo iets simpels als een simkaart aan te schaffen gaat me toch echt iets te ver. 

Naar mijn mening klopt er in de service iets stuctureel niet bij odido kijkende naar de hierboven beschreven stappen die je als klant moet ondernemen en uiteindelijk op een openbaar forum uit moet komen om eraan te geraken. 

Misschien handig om hier iets mee te gaan doen als bedrijf ;) 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 mei 2025

Update: probleem naar volle tevredenheid opgelost door de verkoper in de Odido shop Utrecht Vredenburgpassage. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Retep02 dank voor de update en fijn dat het is gelukt in onze winkel in Utrecht, daar zijn we erg blij mee! 

Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen