Skip to main content
Beantwoord

Account koppelen, 4g binnen eu landen

Door een storing tijdens overname, is me mobiele account via een omweg geregeld.

Nu is het hierdoor helaas zo dat ik me account niet kan koppelen in de app of op de website. Hierdoor kan ik niks zien van mijn abbonement en instellingen voor buitenland.

Ik ga binnenkort naar Griekenland en wou weten hoe dit werkte met 4g van mijn abbonement. Heb ik daar ook onbeperkte dat of zit dat anders?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Mattanja, tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt gezet! Ik snap volkomen dat je je abonnement wil inzien via Mijn Odido en daar help ik je graag bij. Ik zie geen oude abonnementen aan je Mijn Odido account gekoppeld staan. Er bestaat nu 1 account met het e-mailadres m***z@gmail.com. Lukt het om hiermee in te loggen en je nieuwe abonnement te koppelen? Zo niet, laat het me dan weten. Dan kan ik het account volledig verwijderen, zodat je een nieuwe kan aanmaken.

In Griekenland kan je straks (handmatig) verbinding maken met de netwerken Hellenic Telecommunications Organization, NOVA en Vodafone Greece. Met jouw Unlimited Basis abonnement heb je de volgende bundel:

• Onbeperkt Bellen/Sms’en binnen NL en vanuit andere EU-landen naar NL en EU.
  • 120 min. Bellen en Onbeperkt Sms'en vanuit NL naar de EU.
  • 50GB data in Griekenland (en de EU)

Mocht de 50GB op zijn, dan kan je altijd via Mijn Odido of per sms-code een GB-aanvuller kopen. Laat je het me weten of het is gelukt met koppelen? Ik hoor het graag van je! 😊

Bekijk origineel

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Mattanja, tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt gezet! Ik snap volkomen dat je je abonnement wil inzien via Mijn Odido en daar help ik je graag bij. Ik zie geen oude abonnementen aan je Mijn Odido account gekoppeld staan. Er bestaat nu 1 account met het e-mailadres m***z@gmail.com. Lukt het om hiermee in te loggen en je nieuwe abonnement te koppelen? Zo niet, laat het me dan weten. Dan kan ik het account volledig verwijderen, zodat je een nieuwe kan aanmaken.

In Griekenland kan je straks (handmatig) verbinding maken met de netwerken Hellenic Telecommunications Organization, NOVA en Vodafone Greece. Met jouw Unlimited Basis abonnement heb je de volgende bundel:

• Onbeperkt Bellen/Sms’en binnen NL en vanuit andere EU-landen naar NL en EU.
  • 120 min. Bellen en Onbeperkt Sms'en vanuit NL naar de EU.
  • 50GB data in Griekenland (en de EU)

Mocht de 50GB op zijn, dan kan je altijd via Mijn Odido of per sms-code een GB-aanvuller kopen. Laat je het me weten of het is gelukt met koppelen? Ik hoor het graag van je! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 mei 2025

Beste Marciano,

Ik kan inloggen op mijn odido account! Alleen het product wat nu open staat om te koppelen, lukt niet.

Hierdoor kan ik mijn gegevens niet inzien. Als je hierbij nog zou willen helpen, heel graag.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@MattanjaS, wat fijn dat je weer kunt inloggen in je account! Krijg je bij het inloggen de melding '’er staat een abonnement voor je klaar om te koppelen'’? Als je daar op klikt, gebeurd er dan niets? Probeer je dit in de app? Zo ja, kun je deze dan verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je dan ook meteen checken of er toevallig een software-update van je toestel aanwezig is? Het is van belang dat je toestel is voorzien van de nieuwste software, zodat de app optimaal kan werken. 

Mocht dat niet lukken, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit pobeert en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Anders kan ik daarna je account verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen, zoals mijn collega Marciano al aangaf in het bovenstaande bericht. 

We horen het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen