Ik heb twee nummers gekoppeld aan mijn Odido-account. Nu wil ik het tweede nummer, dat van mijn partner is, activeren als eSIM. Ze had al een eSIM enkel is die verwijder.
Om in te loggen in Mijn Odido krijg ik echter een verificatiecode per sms, maar die wordt gestuurd naar het nummer waar ik momenteel geen toegang toe heb.
Ik ben bovendien in het buitenland, en we hebben dit nummer dringend nodig voor werk.
Kunt u mij helpen met een oplossing?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi M, tof dat je meerdere abonnementen bij ons hebt en ik hoop dat je een goed verblijf hebt in het buitenland! Ik help je graag zo snel mogelijk verder. Zet je de volgende gegevens van het tweede abonnement in je profiel: je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik - waar nodig - nog met je meekijken. Als je geen verificatiecode ontvangt dan is er een andere manier om in te loggen op Mijn Odido. Namelijk via iDIN. Daarmee log je eenmalig in via je bankgegevens. Als bankrekening en het Odido abonnement op dezelfde naam staan, mag je hiermee alsnog inloggen.
Aanmelden met iDIN werkt als volgt:
Net als bij iDEAL selecteer je eerst je bank
door een QR-code te scannen met de mobiel bankieren app
of inloggen met gebruikersnaam + wachtwoord
via mobiel opent automatisch de mobiel bankieren app van de bank
Je ziet een overzicht van de gegevens die je deelt met Odido
Na akkoord worden de gegevens verstuurd
Daarna keer je automatisch terug naar Mijn Odido, en (als de gegevens overeenkomen) log je in op Mijn Odido.
Vervolgens kan je de eSIM bestellen, downloaden en activeren. Laat je het me weten of het is gelukt?
Hoi M, tof dat je meerdere abonnementen bij ons hebt en ik hoop dat je een goed verblijf hebt in het buitenland! Ik help je graag zo snel mogelijk verder. Zet je de volgende gegevens van het tweede abonnement in je profiel: je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik - waar nodig - nog met je meekijken. Als je geen verificatiecode ontvangt dan is er een andere manier om in te loggen op Mijn Odido. Namelijk via iDIN. Daarmee log je eenmalig in via je bankgegevens. Als bankrekening en het Odido abonnement op dezelfde naam staan, mag je hiermee alsnog inloggen.
Aanmelden met iDIN werkt als volgt:
Net als bij iDEAL selecteer je eerst je bank
door een QR-code te scannen met de mobiel bankieren app
of inloggen met gebruikersnaam + wachtwoord
via mobiel opent automatisch de mobiel bankieren app van de bank
Je ziet een overzicht van de gegevens die je deelt met Odido
Na akkoord worden de gegevens verstuurd
Daarna keer je automatisch terug naar Mijn Odido, en (als de gegevens overeenkomen) log je in op Mijn Odido.
Vervolgens kan je de eSIM bestellen, downloaden en activeren. Laat je het me weten of het is gelukt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.