Ik heb te maken met een noodgeval, mijn telefoon is in Portugal verdwenen. Inloggen in mijn Odido gaat niet, want het geregistreerde emailadres is niet in gebruik. Al vanaf oktober probeer ik dat aan te passen, maar na een ontvangstbevestiging, krijg ik geen terugkoppeling meer. Hoe kom ik hier doorheen want ik moet nu met spoed een vervangende SIM-kaart aanvragen.
Email adres aanpassen lukt niet - klantenservice reageert niet (vanwege verkeerd email adres)
Beste antwoord door CarolienSt
Hey
- verkooppunt waar het toestel/contract is aangeschaft
- merk en type toestel
- precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur
- telefoonnummer waar je veel naar belt
Ik heb 3 goede antwoorden van je nodig. Als je bijvoorbeeld 1 vraag niet weet, kun je het nog redden door de andere vraag te beantwoorden. Sorry voor al het ongemak, maar deze vragen moet ik stellen, zodat ik zeker weet dat jij de juiste persoon bent. Ik hoop dat je dit begrijpt! Ook heb ik zojuist een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Als je die met mij kunt delen samen met 3 goede antwoorden op de bovenstaande vragen, kan ik het e-mailadres voor je wijzigen!
Goed om te weten: ik heb gekeken bij je abonnement en daar staat het @live.nl e-mailadres vermeld. Het gaat om c***li*.s*aa*@live.nl. Klinkt deze bekend? Is dat het oude e-mailadres waar je geen toegang meer tot hebt? Dan zal ik het voor je wijzigen!
Haha, dat meen je niet, dat is mijn prive email, terwijl ik dit nummer voorheen zakelijk gebruikte.
Nu heb ik geprobeer in te loggen, dat gaat goed, ik heb het wachtwoord gereset, alleen is er een verificatiecode nodig, en die komt niet door. Net als jouw code, die ook niet. Maar nu is dat gefikst met identificatie via de bank.
Deze mag dus dicht. Dank voor de moeite en werkze verder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.