Hoi eenmacgek, welkom op de community en goed dat je gebruikmaakt van Mijn Odido! Wat apart dat iDIN je terugstuurt naar het inlogscherm. De laatste 4 cijfers van je IBAN die in je profiel staan komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Wellicht is dit ook de reden dat verificatie via iDIN niet lukt. Zet je in ieder geval de laatste 4 cijfers van je IBAN die bij ons in het systeem staan nog in je profiel? Dan hebben we de verificatie rond en kan ik nog eens met je meekijken. Staat je bankrekening op exact dezelfde naam/gegevens/initialen als je Odido abonnement? Zo niet, dan kan dat ook de reden van de redirect zijn. Authenticatie kunnen we wijzigen naar sms. Ik had dit graag zelf direct voor je gedaan, maar om Mijn Odido veiliger te maken kan ik dit niet (meer) voor je doen. De enige andere optie is om dit te laten wijzigen in 1 van onze shops. Op deze pagina vind je alle shops bij jou in de buurt. Vergeet niet om je ID mee te nemen. Mijn collega's helpen je dan graag verder. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte!