Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet

  • 25 april 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik krijg de foutmelding dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account, echter heb ik geen idee wel account dit kan zijn.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Seppielb, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik kijk bij je abonnement, zie ik al wel een account gekoppeld staan. Het e-mailadres uit je profiel is gekoppeld aan dat account. Weet je de inloggegevens niet meer? Dan kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website en vervolgens een nieuw wachtwoord instellen. 

Laat je weten of het hiermee lukt? Zo niet, dan kan ik eventueel het gehele account voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement kunt koppelen. Komt helemaal goed! 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4124 reacties
  • Antwoord
  • 27 april 2025

Goedemorgen ​@Seppielb, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik kijk bij je abonnement, zie ik al wel een account gekoppeld staan. Het e-mailadres uit je profiel is gekoppeld aan dat account. Weet je de inloggegevens niet meer? Dan kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website en vervolgens een nieuw wachtwoord instellen. 

Laat je weten of het hiermee lukt? Zo niet, dan kan ik eventueel het gehele account voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement kunt koppelen. Komt helemaal goed! 

Ik zie je reactie graag tegemoet!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen