Skip to main content
Beantwoord

Mijn glasvezel abonnement is gone in Mijn Odido.


Kkout
  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Hallo iedereen en excuses voor mijn foutjes in het Nederlands (ik ben nog aan het leren).

Ik heb een mobiel en een glasvezel abonnement in hetzelfde adres met Odido.

Maar for some unknown reason, de glasvezel abonnement niet zichtbaar in de app (of in mijn odido website). 

Ik heb geprobeerd het opnieuw toe te voegen maar de app zei dat:

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

 

Can anyone help? 😭😭

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Kkout met mij gaat het goed, ik hoop met jou ook! Dank voor het nogmaals proberen en de toelichting! Het lijkt erop dat er technisch iets niet goed gaat, vanuit onze kant. Excuses voor het ongemak! Het gekke is, dat als ik in mijn systeem kijk bij je abonnement, ik wel beide abonnementen gekoppeld zie staan. Maar als ik inlog in je Mijn Odido account, zie ik momenteel alleen je mobiele abonnement gekoppeld staan. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 77436771. Alle informatie + screenshots heb ik erbij vermeld, zodat ze snel kunnen zien wat er speelt. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het snel oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal een paar dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je!

Bekijk origineel

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 15 april 2025

Hallo ​@Kkout 

Dat is vreemd, een abonnement zou niet zomaar moeten verdwijnen uit je Odido account. Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator je kan helpen om het abonnement te koppelen?


Kkout
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 15 april 2025

Hey ​@Waqqas , thanks for your response!

Alle mijn account info zijn al in my profiel ingevulled. :-) 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Kkout wel zo fijn als beide abonnementen in je account zichtbaar zijn, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie in je account wel beide abonnementen terug. Het e-mailadres uit je profiel is gekoppeld aan dat account en ik zie dat er gister voor het laatst mee is ingelogd. Lukt het wel om met dat account in te loggen? Als je je inloggegevens niet meer weet, kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website en een nieuw wachtwoord instellen. 

Als dat niet lukt, kan ik eventueel je gehele account verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnementen opnieuw kunt koppelen. 

Ik hoor het graag van je! 


Kkout
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 16 april 2025

@Pharwin van Odido hoi en bedankt voor jouw antwoord maar ik kan mijn fiber connection nog niet zien in mijn odido (of in de odido app).

Here’s a screenshot of what I see (PII removed).

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Kkout dat is gek! Laten we het volgende proberen: ik heb zojuist je account verwijderd. Kun je nu een nieuw account aanmaken via onze website en dan je abonnementen opnieuw koppelen? Ik hoop dat je dan wel je internetabonnement te zien krijgt. 

Ik hoor het graag van je! 


Kkout
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 17 april 2025

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido ,

Helaas heeft dit het probleem niet opgelost. 😭😭😭😭😭

 

Ik heb geprobeerd een nieuw account aan te maken op de Mijn Odido-website, maar ik kreeg een melding dat er al een account bestaat met dat e-mailadres.
Dus heb ik ingelogd met mijn account, maar ik zag dat er geen abonnementen gekoppeld zijn.

Mijn mobiele telefoon toevoegen (wat ik als eerste heb gedaan) werkte zonder problemen.

Zoals je hieronder kunt zien, kreeg ik een melding dat er ook een internet + tv-abonnement op hetzelfde adres staat, en Mijn Odido vraagt om deze toe te voegen.

 

 

Als ik op “ja” klik, krijg ik een pop-up met de melding dat het niet toegevoegd kan worden.

 

Als ik het abonnement handmatig probeer toe te voegen, krijg ik dezelfde foutmelding als eerder deze week.

Hebben jullie misschien nog andere ideeën of aanbevelingen?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Kkout dank voor de toelichting! Ik heb zojuist je account op een andere manier verwijderd, deze bestaat nu niet meer en je zou die melding dan ook niet meer te zien moeten krijgen. Kun je nu wel een nieuw account aanmaken via onze website en dan je abonnemeten koppelen? Zo niet, dan ga ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting één van onze technische specialisten, zodat het dieper onderzocht kan worden. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!


Kkout
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 17 april 2025

Hoi weer ​@Pharwin van Odido ,

Bedankt voor de extra stappen.

Ik ben bang dat je dit zult moeten escaleren.

Voor zover ik kan zien, kon ik me nu opnieuw registreren (ik heb een ander wachtwoord gebruikt, maar hetzelfde e-mailadres) en probeerde ik de twee abonnementen te koppelen.
Ik probeerde eerst het internet abonnement voor thuis, maar dat is nu blijven hangen in de status "wordt gekoppeld".
Daarna voegde ik mijn mobiele nummer toe, en dat werkte zonder problemen.
De koppeling van het thuis internet abonnement blijft al 30 minuten hangen en is niet veranderd.
 

 

 

Daarnaast krijg ik willekeurige foutmeldingen wanneer ik iets probeer te wijzigen in mijn profiel (zoals mijn naam of telefoonnummer onder "gegevens en instellingen").
Ook wanneer ik de privacyvoorwaarden probeer te bekijken, krijg ik een foutmelding dat ik niet ben verbonden — terwijl je in de linker bovenhoek van de laatste afbeelding kunt zien dat ik wél ben ingelogd.

 

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Kkout, bedankt voor alle screenshots. Heel handig! Ik heb het meteen voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen dit voor je onderzoeken. Normaal gesproken hebben zij een verwerkingstijd van 14 dagen, maar als ik de huidige verwerkingstijd mag geloven, komen ze binnen 1 week bij je terug. Laat je het me weten als mijn collega's contact met je hebben opgenomen? Mocht je volgende week vrijdag nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn Paasweekend! 😊

Jouw casenummer is 77371424.


Kkout
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 18 april 2025

@Marciano van Odido thanks!

 

Hopelijk is alles snel opgelost.

Ik heb ook net een 2FA code in mijn email ontvangen. Ik neem dat iemand is on it. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Kkout yes, dat klopt! Ik heb het ticket er gelijk bijgepakt en ik zie zelfs dat een collega het al heeft opgelost, superfijn! Je Internet + TV abonnement stond op de achtergrond nog gelinkt aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het koppelen ook niet lukte. Deze collega heeft het verwijderd en je account ook ontkoppeld. Kun je het nu proberen toe te voegen? Het zou kunnen dat je alsnog de melding krijgt dat het abonnement al gekoppeld is. Als je dat te zien krijgt, zal ik je gehele account verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt koppelen. 

Ik hoop dat het lukt! Zo niet, dan kunnen we het nogmaals voor je doorzetten, zodat het onderzocht kan worden. Ik zie je reactie graag tegemoet!


Kkout
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 20 april 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido ,

Ik heb het net geprobeerd en toen ik de internet thuis selecteer, en de 4 digit code (die krijg ik in mijn email) invullen, ik zie:

"Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens."

Ik geloof dat je moet mijn account nog een keer verwijderen ☹️ (is het oke dat ik gebruik hetzelfde email for mijn nieuwe account? Dat is mijn main email)


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Kkout ah, check. Dank voor de toelichting! Ik heb zojuist je account nogmaals verwijderd. Kun je nu een nieuw account aanmaken en je abonnementen koppelen? Als het niet lukt in de app, probeer het dan via een browser om te kijken of dan wel lukt. Je kunt gewoon hetzelfde e-mailadres gebruiken, dat zou niets uit moeten maken. 

Ik hoor het graag van je! 


Kkout
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 april 2025

Hallo ​@Pharwin van Odido ,

 

Ik hoop dat het goed met je gaat.

 

Ik heb geprobeerd mijn (nieuw) account opnieuw te koppelen zoals je hieronder kunt zien, maar helaas is dit niet gelukt. Zoals je op de afbeeldingen kunt zien, krijg ik nog steeds foutmeldingen waarbij staat dat de internetverbinding thuis niet aan mijn account kan worden toegevoegd.

 

Zoals je hierboven kunt zien, kreeg ik zelfs een foutmelding dat het mobiele nummer niet kan worden toegevoegd, terwijl ik juist probeerde mijn thuisinternetverbinding toe te voegen.

 

Is er nog iets anders dat jullie kunnen doen?

 

Thanks!

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2025

Goedemorgen ​@Kkout met mij gaat het goed, ik hoop met jou ook! Dank voor het nogmaals proberen en de toelichting! Het lijkt erop dat er technisch iets niet goed gaat, vanuit onze kant. Excuses voor het ongemak! Het gekke is, dat als ik in mijn systeem kijk bij je abonnement, ik wel beide abonnementen gekoppeld zie staan. Maar als ik inlog in je Mijn Odido account, zie ik momenteel alleen je mobiele abonnement gekoppeld staan. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 77436771. Alle informatie + screenshots heb ik erbij vermeld, zodat ze snel kunnen zien wat er speelt. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het snel oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal een paar dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen