Goedemorgen @Kkout met mij gaat het goed, ik hoop met jou ook! Dank voor het nogmaals proberen en de toelichting! Het lijkt erop dat er technisch iets niet goed gaat, vanuit onze kant. Excuses voor het ongemak! Het gekke is, dat als ik in mijn systeem kijk bij je abonnement, ik wel beide abonnementen gekoppeld zie staan. Maar als ik inlog in je Mijn Odido account, zie ik momenteel alleen je mobiele abonnement gekoppeld staan. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 77436771. Alle informatie + screenshots heb ik erbij vermeld, zodat ze snel kunnen zien wat er speelt. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het snel oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal een paar dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn.
Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je!