Hey @Knoeier van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je ook de abonnementen van je kinderen in je Mijn Odido account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Het is alleen mogelijk om meerdere abonnementen in 1 account te koppelen, als de naam, adresgegevens en de geboortedatum bij alle abonnementen overeenkomt met elkaar. Is dat ook het geval bij de abonnementen die je probeert toe te voegen? Graag kijk ik met je mee bij de abonnementen hoe het precies zit. Alleen zie ik dat alleen de geboortedag bij je geboortedatum ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje kunnen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Wat betreft de pukcode voor de jongste: deze kan hij heel gemakkelijk opvragen via onze website. Als hij niet kan inloggen met zijn eigen account, kan hij deze ook per mail opvragen. Wel zo fijn!
Laat je weten wanneer je de geboortedatum hebt aangepast en of het is gelukt met het aanvragen van de pukcode? Ik hoor het graag van je!