Skip to main content
Beantwoord

Lukt niet om bestaand mobiel abonnement te koppelen, ivm is gekoppeld aan ander (oud t-mobile) account

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Lukt niet om bestaand mobiel abonnement te koppelen, ivm is gekoppeld aan ander (oud t-mobile) account

Mijn twee oudsten hebben beide een mobiel, waarvan ik het nummer niet kan koppelen aan mijn odido account, omdat beide al zijn gekoppeld aan een ander account. Waarschijnlijk is dit het oude t-mobile account van vroeger. Graag hulp, daar de jongste van de twee zijn pukcode nodig is om de simkaart te unlocken.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Knoeier

Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Knoeier van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je ook de abonnementen van je kinderen in je Mijn Odido account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Het is alleen mogelijk om meerdere abonnementen in 1 account te koppelen, als de naam, adresgegevens en de geboortedatum bij alle abonnementen overeenkomt met elkaar. Is dat ook het geval bij de abonnementen die je probeert toe te voegen? Graag kijk ik met je mee bij de abonnementen hoe het precies zit. Alleen zie ik dat alleen de geboortedag bij je geboortedatum ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje kunnen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Wat betreft de pukcode voor de jongste: deze kan hij heel gemakkelijk opvragen via onze website. Als hij niet kan inloggen met zijn eigen account, kan hij deze ook per mail opvragen. Wel zo fijn! 

Laat je weten wanneer je de geboortedatum hebt aangepast en of het is gelukt met het aanvragen van de pukcode? Ik hoor het graag van je!

Hoi Pharwin,

Bedankt voor je reactie! Het is inmiddels opgelost. 

Jullie service afdeling zijn ook toppers!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Knoeier van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je ook de abonnementen van je kinderen in je Mijn Odido account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Het is alleen mogelijk om meerdere abonnementen in 1 account te koppelen, als de naam, adresgegevens en de geboortedatum bij alle abonnementen overeenkomt met elkaar. Is dat ook het geval bij de abonnementen die je probeert toe te voegen? Graag kijk ik met je mee bij de abonnementen hoe het precies zit. Alleen zie ik dat alleen de geboortedag bij je geboortedatum ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje kunnen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Wat betreft de pukcode voor de jongste: deze kan hij heel gemakkelijk opvragen via onze website. Als hij niet kan inloggen met zijn eigen account, kan hij deze ook per mail opvragen. Wel zo fijn! 

Laat je weten wanneer je de geboortedatum hebt aangepast en of het is gelukt met het aanvragen van de pukcode? Ik hoor het graag van je!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 11 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi Pharwin,

Bedankt voor je reactie! Het is inmiddels opgelost. 

Jullie service afdeling zijn ook toppers!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Knoeier fijn dat het is gelukt, uiteraard geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen