Ik kan mijn Odido thuis (internet + tv) niet koppelen aan mijn mobiel internet. Heb beide abonnementen al sinds T-mobile, dus de voordelen zijn wel actief. Dit zorgt ervoor dat ik de facturen wel ontvang op mijn opgegeven mailadres, maar vervolgens geen zicht heb in mijn abonnnement of deze kan wijzigen. Als ik een abonnement probeer toe te voegen, lijkt het mijn huisadres niet te herkennen.
Ik zie dat dit een veelvoorkomend probleem is, hopelijk makkelijk op te lossen zodat ik een nieuw modem kan aanvragen!
Beste antwoord door Sikje
Pharwin van Odido schreef:
Hi @Sikje dank voor het sturen van de kopie! Ik zie dat een collega van een andere afdeling het gister gelijk voor je heeft aangepast en je ook hierover een bevestiging per mail heeft verstuurd. Je geboortedatum is aangepast en alle gegevens komen nu overeen met elkaar! Je kunt vanaf nu je Internet + TV abonnement toevoegen aan je bestaande account.
Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert en wat voor (fout)melding je te zien krijgt!
Hi Pharwin, Heb het abonnement kunnen toevoegen, merci voor de hulp en het opvolgen!
Hey @Sikje van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt beide abonnementen in 1 account samenvoegen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen bij elkaar. Is dat ook het geval? Ik wou met je meekijken, alleen zie ik dat de geboortedatum uit je profiel niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Er staat bij je mobiele abonnement een andere geboortedatum vermeld dan bij je Internet + TV abonnement, vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Geen zorgen, ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs.
Kun je mij een seintje geven wanneer je deze hebt verstuurd? Zodra ik 'm van je heb ontvangen, kan ik de geboortedatum voor je aanpassen, zodat je daarna gerust beide abonnementen in 1 account kunt koppelen. Zodra je Internet + TV abonnement gekoppeld staat, kun je de modem ook aanvragen!
Hi @Sikje dank voor het sturen van de kopie! Ik zie dat een collega van een andere afdeling het gister gelijk voor je heeft aangepast en je ook hierover een bevestiging per mail heeft verstuurd. Je geboortedatum is aangepast en alle gegevens komen nu overeen met elkaar! Je kunt vanaf nu je Internet + TV abonnement toevoegen aan je bestaande account.
Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert en wat voor (fout)melding je te zien krijgt!
Hi Pharwin, Heb het abonnement kunnen toevoegen, merci voor de hulp en het opvolgen!
Goedemorgen @Sikje fijn dat het is gelukt, uiteraard geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😁
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.