Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet


Hoi,

ik probeer steeds mijn internet abonnement te koppelen in de app aan mijn mobiele abonnement. Echter geeft hij aan dat het adres niet klopt. Dit klopt wel degelijk. 
 

nog een andere vraag: 

ik heb het internet abonnement opgezegd en klik en klaar internet besteld per volgende maand, alleen staat in de mail dat er eerder opgezegd terwijl het abonnement nog niet afgelopen is, dit is volgens mij niet het geval. 
 

is het ook mogelijk dat Veilig online eerder ingaat? Mijn eigen virusscanner loopt af voordat Veilig online start. 
 

Alvast bedankt voor de hulp. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Evelien Brouwers

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Evelien1993 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en de reden dat je deze melding te zien krijgt bij het koppelen, heeft te maken met dat het Internetabonnement niet op jouw naam staat. Ik zie namelijk een andere naam + geboortedatum bij het abonnement vermeld staan. Als de naam, adresgegevens en geboortedatum niet overeenkomen met elkaar, kunnen de abonnementen ook niet worden samengevoegd in 1 account. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Het is alleen mogelijk om voor je Internetabonnement een apart account aan te maken! 

Wat betreft je andere vraag: ik zie inderdaad dat je je opzegging aan ons hebt doorgegeven. Dit is eerder dan de einddatum geweest, maar je hebt altijd een maand opzegtermijn bij ons. Je internetabonnement zal op 1/05/25 worden stopgezet en ik zie dat je Klik&Klaar abonnement ook op 1/05/25 van start gaat, dat loopt lekker op elkaar door, wel zo fijn! Op deze manier heb je ook geen dubbele kosten. Altijd Veilig Online zal wel pas op deze datum van start kunnen gaan, omdat het bij je Klik&Klaar abonnement zit. Deze kan niet eerder van start gaan, sorry! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Evelien1993 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnement kunt koppelen in je account, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Je kunt beide abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? Wat betreft je andere vraag, zoek ik ook graag voor je uit. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 april 2025

@Pharwin van Odido ik heb het ingevuld 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3616 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2025

Goedemorgen ​@Evelien1993 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en de reden dat je deze melding te zien krijgt bij het koppelen, heeft te maken met dat het Internetabonnement niet op jouw naam staat. Ik zie namelijk een andere naam + geboortedatum bij het abonnement vermeld staan. Als de naam, adresgegevens en geboortedatum niet overeenkomen met elkaar, kunnen de abonnementen ook niet worden samengevoegd in 1 account. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Het is alleen mogelijk om voor je Internetabonnement een apart account aan te maken! 

Wat betreft je andere vraag: ik zie inderdaad dat je je opzegging aan ons hebt doorgegeven. Dit is eerder dan de einddatum geweest, maar je hebt altijd een maand opzegtermijn bij ons. Je internetabonnement zal op 1/05/25 worden stopgezet en ik zie dat je Klik&Klaar abonnement ook op 1/05/25 van start gaat, dat loopt lekker op elkaar door, wel zo fijn! Op deze manier heb je ook geen dubbele kosten. Altijd Veilig Online zal wel pas op deze datum van start kunnen gaan, omdat het bij je Klik&Klaar abonnement zit. Deze kan niet eerder van start gaan, sorry! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen