Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement koppelen lukt niet


Hallo, 

Ik zie een heleboel soortgelijke topics. Ik heb een nieuw account aangemaakt voor mijn Klik en Klaar. Ik probeer mijn bestaand mobiele abonnement toe te voegen, maar dit is kennelijk nog gekoppeld aan een oud Tele2 account op een emailadres dat ik niet meer heb…

Kunnen jullie dit ontkoppelen?

Beste antwoord door Jan Weststrate

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Jan Weststrate top, dank je wel voor het delen van de code! Ik heb direct het adres bij je mobiele abonnement aangepast en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Alle gegevens komen nu overeen bij zowel je mobiele abonnement als bij je Klik&Klaar abonnement. Dit betekent dat je vanaf nu je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hallo Pharwin,

Mijn dank is groot, het is gelukt. Ik had ook het probleem dat het koppelen van mijn Videoland abonnement via de link in de SMS niet werkte, dit is hierbij ook opgelost.

Groeten,

Jan

Bekijk origineel

13 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jan, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor Klik & Klaar hebt gekozen! Ook bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen meegekeken en de situatie is als volgt: je hebt inderdaad een apart Mijn Odido-account voor je mobiele abonnement. Ook staat dit mobiele abonnement op een ander adres. Dat zijn de redenen dat je je mobiele abonnement niet aan Klik & Klaar kan koppelen. Zet je de postcode en het huisnummer die aan je mobiele abonnement gelinkt staan in je profiel? Dan mag ik je oude Mijn Odido-account verwijderen. Dan heb je je mobiele abonnement straks binnen no time aan je nieuwe Mijn Odido-account gekoppeld! 😊


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 april 2025

Hallo Marciano,

Volgens mij staat in mijn profiel de postcode en huisnummer dat ook in mijn mobiele abonnement staat.

Dan kun je dus mijn oude profiel verwijderen?

 

Groeten,

Jan

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Jan Weststrate, ik neem het stokje even over van mijn collega! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat de postcode + huisnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je telefoonnummer in ons systeem bekend is. Kun je de juiste postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kunnen we daarna het account voor je verwijderen, zodat je je mobiele abonnement kunt koppelen aan je bestaande account! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 april 2025

Hallo Pharwin,

Het probleem is dat ik niet meer in dat oude account kom. Ik denk dat dat nog gekoppeld is aan een emailadres dat ik inmiddels niet meer heb.

In mijn herinnering stond het adres in dat account op wat er in mijn profiel staat, maar kennelijk klopt dat niet. Het lijkt erop dat dit een onoplosbaar probleem is...

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@Jan Weststrate helder, dank voor de toelichting. Onoplosbaar is het zeker niet, er is altijd wel een oplossing mogelijk! Ik zie dat de adresgegevens uit je profiel wel overeenkomen met wat er op je laatste factuur vermeld staat. Daarom ben ik bereid om voor nu een uitzondering te maken. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat er nog een oud account gekoppeld staat. Deze heb ik zojuist verwijderd. Alleen zie ik dat de adresgegevens bij je mobiele abonnement niet overeenkomen met wat er bij je Klik&Klaar abonnement vermeld staat. Ik kan eventueel het adres voor je aanpassen, zodat je het daarna kunt toevoegen aan je bestaande account voor Klik&Klaar. Om dit aan te kunnen passen, moet ik alleen een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Kan je deze met mij delen? Kan ik het voor je aanpassen naar de adresgegevens uit je profiel? 

Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 april 2025

Hallo Pharwin,

 

Prima oplossing, bedankt!

 

De code is 8263437.

 

Groeten,

Jan


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Jan Weststrate top, dank je wel voor het delen van de code! Ik heb direct het adres bij je mobiele abonnement aangepast en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Alle gegevens komen nu overeen bij zowel je mobiele abonnement als bij je Klik&Klaar abonnement. Dit betekent dat je vanaf nu je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Jan Weststrate top, dank je wel voor het delen van de code! Ik heb direct het adres bij je mobiele abonnement aangepast en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Alle gegevens komen nu overeen bij zowel je mobiele abonnement als bij je Klik&Klaar abonnement. Dit betekent dat je vanaf nu je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hallo Pharwin,

Mijn dank is groot, het is gelukt. Ik had ook het probleem dat het koppelen van mijn Videoland abonnement via de link in de SMS niet werkte, dit is hierbij ook opgelost.

Groeten,

Jan


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Jan Weststrate fijn dat het is gelukt en ook het koppelen van je Videoland abonnement, daar ben ik erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 juni 2025

Hallo,

Ik ben zojuist klant geworden en heb internet+tv en ook 2 mobiele abo's afgesloten. Nu kan ik het mobiele nummer van mijn vrouw niet koppelen in de app. Klantenservice geeft aan dat dat komt vanwege een andere naam/initialen, terwijl alles op 1 adres staat, kunnen jullie dit aanpassen? En krijg ik nu wel klantvoordeel?

Hoor graag!

Ad


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@AdBouter van harte welkom op onze community en wat leuk dat je meerdere abonnementen bij ons hebt afgesloten, welkom bij onze Odido familie! Ik snap heel goed dat je meerdere abonnementen in 1 account overzichtelijk gekoppeld wilt hebben, ik geef je graag meer duidelijkheid! Wat mijn collega's aangeven, klopt helemaal. Als je meerdere abonnementen in 1 account wilt koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Is dat niet het geval? Dan kun je alleen aparte accounts aanmaken voor deze abonnementen. 

Mocht je willen dat ik met je meekijk, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in je profiel en geef mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan. Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 juni 2025

Hoi Pharwin,

top, zojuist de gegevens aangevuld. Hoor het graag van je


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@AdBouter, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat alles voor jouw abonnementen goed staat ingesteld en dat de gegevens overeenkomt. Is het nummer wat eindigt op ***8560 van je vrouw? Dit abonnement kan inderdaad niet gekoppeld worden aan het account waar je andere abonnementen aan gekoppeld zijn. Dat heeft te maken met dat haar abonnement op een andere naam + geboortedatum staat. Het is dan alleen mogelijk om voor haar abonnement een eigen en apart account aan te maken. 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen