Skip to main content
Beantwoord

abbonement koppelen lukt niet

  • 9 maart 2025
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Hoi, ik heb een vraag het lukt mij niet om mijn abonnement te koppelen met de odido app kan iemand mij helpen. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@makaveli29 wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Wat voor melding krijg je precies te zien bij het koppelen en kun je een screenshot hiervan delen (graag zonder privégegevens)? Krijg je deze melding alleen te zien in de app of ook via een browser/laptop? Zou je het via daar eens kunnen proberen? 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4124 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hi ​@makaveli29 wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Wat voor melding krijg je precies te zien bij het koppelen en kun je een screenshot hiervan delen (graag zonder privégegevens)? Krijg je deze melding alleen te zien in de app of ook via een browser/laptop? Zou je het via daar eens kunnen proberen? 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen