Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn Odido thuis abonnement niet koppelen aan mijn Mobiele abonnement

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Het lukt mij niet om mijn Odido thuis abonnement aan mijn mobiele abonnement te koppelen. Er komt een foutmelding naar boven. Een en ander is ontstaan door het overgaan van T-mobile naar Odido. Bij het verlengen van mijn abonnement is voor mijn mobiel abonnement mijn mailadres al gewijzigd naar mijn gmail. Het Internet abbo staat waarschijnlijk nog op een hotmail account. Graag heb ik beide abonnementen onder 1 account.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Henry1910 dank voor de toelichting en de screenshot! In dat geval, lijkt het op een technisch issue vanuit onze kant. Excuses voor het ongemak. Ik heb daarom direct een case voor je doorgezet richting ons IT-team, zodat zij het verder kunnen onderzoeken. Het referentienummer is: 76553767. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal dan telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Henry1910 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Om ze in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat de gegevens allemaal overeenkomen. Je account staat inderdaad gekoppeld aan je G-mail account. Ik vermoed dat dat de boosdoener is. Dit account heb ik zojuist voor je verwijderd. Kun je een nieuw account aanmaken via onze website met je Hotmailadres? Dan zou het koppelen moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (via de app/browser/laptop) en welke foutmelding je precies te zien krijgt (graag in een screenshot). 

Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 maart 2025

Goedemiddag Pharwin. Bedankt voor je reactie. Helaas ontstaat er nu een nieuw probleem. Ik krijg de melding: “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”

Sinds de overstap van Tmobile naar Odido heeft mijn account moeite met mijn hotmailaccount. omdat er een hotmailaccount gekoppeld was aan Tmobile en aan Odido. Hiervoor heeft de medewerker in de winkel destijds mijn account omgezet naar mijn gmail. Wellicht is het een optie mijn internet abonnement ook om te zetten naar gmail. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 maart 2025

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3429 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Hi ​@Henry1910 dank voor de toelichting en de screenshot! In dat geval, lijkt het op een technisch issue vanuit onze kant. Excuses voor het ongemak. Ik heb daarom direct een case voor je doorgezet richting ons IT-team, zodat zij het verder kunnen onderzoeken. Het referentienummer is: 76553767. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal dan telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen