Skip to main content
Beantwoord

Odido en Ben koppelen lukt niet

• 24 februari 2025
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds een week of 3 klik en klaar. Ik heb ook een Ben telefoonabonnement. Ik zou daarmee 5 euro combinatiekorting krijgen op het maandbedrag van klik en klaar. Bij het aanmelden heb ik dit gekoppeld, Dit lijkt echter niet gekoppeld te zijn. Op de factuur moest ik 25 euro betalen ipv 20 euro. Als ik het via Mijn Odido probeer te koppelen krijg ik meldingen als 'Er gaat iets mis. Probeer het later nog eens'.  

Kunnen jullie mij verder helpen om dit aan elkaar te koppelen, zodat ik 5 euro korting krijg?

Beste antwoord door don_fanucci

Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@don_fanucci excuses voor de late reactie! Je topic was tussen wal en schip beland, waardoor we je niet van een reactie konden voorzien. Van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je Klantvoordeel ontvangt bij beide abonnementen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Er waren wat problemen omtrent het Klantvoordeel bij Klik&Klaar i.c.m. andere abonnementen, maar dat zou inmiddels al opgelost moeten zijn .Ik heb gelijk gekeken bij je Klik&Klaar abonnement en ik zie dat je Klantvoordeel is geactiveerd. Je ontvangt nu zowel bij je Ben als bij je Klik&Klaar abonnement Klantvoordeel, alles staat goed ingesteld! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Dank, ik had het later nog via Facebook gevraagd en toen is het goed gezet :)

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@don_fanucci excuses voor de late reactie! Je topic was tussen wal en schip beland, waardoor we je niet van een reactie konden voorzien. Van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je Klantvoordeel ontvangt bij beide abonnementen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Er waren wat problemen omtrent het Klantvoordeel bij Klik&Klaar i.c.m. andere abonnementen, maar dat zou inmiddels al opgelost moeten zijn .Ik heb gelijk gekeken bij je Klik&Klaar abonnement en ik zie dat je Klantvoordeel is geactiveerd. Je ontvangt nu zowel bij je Ben als bij je Klik&Klaar abonnement Klantvoordeel, alles staat goed ingesteld! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 5 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Dank, ik had het later nog via Facebook gevraagd en toen is het goed gezet :)

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@don_fanucci fijn dat het met een collega via Facebook is opgelost, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! πŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen