Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe simkaart koppelen en klantvoordeel aanvragen lukken niet

• 20 februari 2025
  • 9 reacties
  • 76 Bekeken

Ik ben overgestapt van Odido Business naar particulier. Vandaag nieuwe simkaart, maar hetzelfde nummer, geactiveerd. 

Wanneer ik in de app inlog, staat er geen abonnement.

Wanneer ik op de site inlog (particulier) krijg ik wel te zien dat ik een tegoed van 20GB heb. Dit komt overeen met m'n nieuwe abonnement (oude was 9GB). Er staat in beeld dat ik klantvoordeel kan aanvragen, en dat klopt, want we hebben 3 abonnementen op 1 adres. 

Als ik op voorwaarden accepteren klik staat er:

Probleem bij het wijzigen van gegevens

Het opgegeven nummer is niet bekend op je adres.

Als ik op adres wijzigen klik, staat er:

Deze pagina zit op slot

Wat moet ik doen om:

1. M'n abonnement in de app te krijgen 

2. M'n klantvoordeel aan te vragen? 

Alvast bedankt! 

Beste antwoord door Sam van Odido

Goedemorgen Boekk, bedankt voor het bijwerken van je gegevens. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan om het oude account te verwijderen. Dit heeft een verwerkingstijd van ongeveer 15 minuten. Als je hierna zou willen proberen om een nieuw account aan te maken via deze pagina, dan zou het moeten lukken met koppelen! Houd je mij op de hoogte? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

9 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7902 reacties
  • 20 februari 2025

Goedenavond ​@Boekk Dat is een probleempje waar de moderators je bij kunnen helpen.

Wat je nu moet doen is mijn onderschrift lezen, alles invullen zodat de moderators snel zien wie je bent en je ook sneller kunnen helpen. Vanavond gaat dat helaas niet meer lukken.

Ondertussen kan je zelf ook nog een poging wagen met hulp van de online tips.

Succes en geen zorgen het komt vast wel goed!

• Auteur
  • 9 reacties
  • 20 februari 2025

Bedankt, ik heb m'n gegevens ingevuld

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Boekk, gaaf dat je met je particuliere abonnement bij ons blijft! En bedankt voor het invullen van je profiel. Echter komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met die bij ons bekend zijn. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hebben we de verificatie rond en mag ik aanpassingen doen om je te helpen. Ik heb namelijk wel direct meegekeken en je oude (zakelijke) abonnement staat nog gekoppeld aan Mijn Odido. Dit oude Mijn Odido-account moet verwijderd worden, zodat je nieuwe aan kan maken en je particuliere abonnement kan koppelen. Als je dit hebt gedaan, zal het ook mogelijk worden om Klantvoordeel aan te vragen. Komt dus helemaal goed. Zet je de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel? Dan ga ik voor je aan de slag en dan hebben we het binnen no time geregeld! 😊

• Auteur
  • 9 reacties
  • 21 februari 2025

Goedemiddag, zou nu goed moeten staan. Geeft het geen problemen voor het netjes afronden bij Odido zakelijk als we m'n oude account verwijderen? Ik heb dat account iig niet meer nodig. Zie graag de gegevens van m'n nieuwe account in de app. Ook ivm klantvoordeel aanvragen. 

Alvast bedankt! 

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 287 reacties
  • Antwoord
  • 24 februari 2025

Goedemorgen Boekk, bedankt voor het bijwerken van je gegevens. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan om het oude account te verwijderen. Dit heeft een verwerkingstijd van ongeveer 15 minuten. Als je hierna zou willen proberen om een nieuw account aan te maken via deze pagina, dan zou het moeten lukken met koppelen! Houd je mij op de hoogte? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

• Auteur
  • 9 reacties
  • 24 februari 2025

Goedemorgen Sam, het oude account verwijderen heeft geholpen, want nu kon ik een nieuw account aanmaken en inloggen. Ik zie staan dat m'n nieuwe abonnement klaar staat om te koppelen. Alleen als ik daarop klik, krijg ik de melding: Er gaat iets niet goed.

Wat kan ik doen? 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Boekk, fijn dat het is gelukt om in te loggen! Wat gek dat je deze melding te zien krijgt bij het koppelen. Krijg je deze melding in de app te zien of ook via een browser/laptop? Kun je hiervan een screenshot met mij delen? Dan kan ik het voor je doorzetten richting ons IT-team, zodat ze het voor je kunnen onderzoeken! 

• Auteur
  • 9 reacties
  • 25 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Boekk, fijn dat het is gelukt om in te loggen! Wat gek dat je deze melding te zien krijgt bij het koppelen. Krijg je deze melding in de app te zien of ook via een browser/laptop? Kun je hiervan een screenshot met mij delen? Dan kan ik het voor je doorzetten richting ons IT-team, zodat ze het voor je kunnen onderzoeken! 

Eerste screenshot is website, tweede is app. Alvast bedankt! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Boekk dank voor het delen van de screenshots! Ik heb direct een case voor je doorgezet richting ons IT-team, zodat ze het verder kunnen onderzoeken. Het referentienummer is: 76385376. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen, wegens de drukte. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 20 dagen kan duren, voordat je een terugkoppeling ontvangt! Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten in dit topic. We zijn er voor je! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen