Skip to main content
Beantwoord

Verlengen

  • 12 februari 2025
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

Als ik inlog bij mijn odido en vervolgens mijn gsm nummer aanklik krijg ik te zien dat ik kan verlengen. Als ik dan vervolgens op " bekijk het aanbod " klik krijg ik te zien dat ik niet kan verlengen.

Hoe zit dat ?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@sanderh54 

Wat is de einddatum van je contract? Je kan verlengen vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je contract 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21503 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2025

Hallo ​@sanderh54 

Wat is de einddatum van je contract? Je kan verlengen vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je contract 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 12 februari 2025

Goedemiddag, 11-7-2025, dus verlengen vanaf 12-3-2025. Maar waarom staat er eerst je kan verlengen en als je klikt op bekijk het aanbod, je kan nog niet verlengen. Vanmorgen verlenging chekker gedaan bij Mobiel nl en toen kreeg ik een mail waarin stond dat ik kan verlengen .


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8050 reacties
  • 12 februari 2025

@sanderh54 Heb je soms een abonnement zonder telefoon? Dus alleen een sim only?

Dan kan het dat je mag verlengen maar dan wel met een telefoon. 
Ik krijg dat bericht ook te zien omdat ik een sim-only abonnement heb

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 12 februari 2025

Hoi Cristien,

Nee abonnement met telefoon.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21503 reacties
  • 12 februari 2025

@sanderh54 

Anders gewoon even negeren tot 11 maart 2025.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen