Skip to main content
Beantwoord

Inloggen Mijn Odido


ik proberen om te odido inloggen maar lukt het komt elke keer Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? kan iemand alstublieft mijn helpen

Mijn telefoonnummer : XXXX [Mod edit: telefoonnummer verwijderd]

Beste antwoord door Randykaran1975

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Randykaran1975, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er nog een oud account gekoppeld staat aan je mobiele abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Het zou nu moeten lukken om je abonnement te koppelen! 

Laat je even weten of het is gelukt? We horen het graag van je!

Hoi Goedemorgen 

Hartelijk bedankt hij doet wel nu 💪🏻💪🏻❤️❤️😜😜 we hebben 4 ODIDO abonnements en binnenkort komt huis internet ook 😄😎

 

I really appreciate that 🙏🏻 

Greetings from Sarbjit Singh 

Bekijk origineel

10 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 11 februari 2025

Hi ​@Randykaran1975, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil inloggen in jouw Mijn Odido account. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat er al een account is voor jouw telefoonnummer. Je kan hiervoor inloggen met hetzelfde e-mailadres wat je ook op de community gebruikt. Mocht je jouw wachtwoord niet meer weten, dan kan je deze hier opvragen. Laat je het me weten als het is gelukt? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 februari 2025

Hoi Nora 

Goedenavond 

Abonnement toevoegen lukt het niet? Elke keer wanneer ik proberen om koppelen krijg zelf de melding (((Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw)))

Ik had Tele2 abonnement meer dan 12 jaar en gebruik app ook,, het was makkelijk voor via app betalen en mijn dingen opletten,, ODIDO app gewoon irritant 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Randykaran1975, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er nog een oud account gekoppeld staat aan je mobiele abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Het zou nu moeten lukken om je abonnement te koppelen! 

Laat je even weten of het is gelukt? We horen het graag van je!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Randykaran1975, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er nog een oud account gekoppeld staat aan je mobiele abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Het zou nu moeten lukken om je abonnement te koppelen! 

Laat je even weten of het is gelukt? We horen het graag van je!

Hoi Goedemorgen 

Hartelijk bedankt hij doet wel nu 💪🏻💪🏻❤️❤️😜😜 we hebben 4 ODIDO abonnements en binnenkort komt huis internet ook 😄😎

 

I really appreciate that 🙏🏻 

Greetings from Sarbjit Singh 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Randykaran1975 Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Wat leuk dat jullie al 4 Odido abonnementen bij ons hebben en ook hebben gekozen voor Internet, daar zijn we erg blij mee! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens jullie alvast heel veel plezier met jullie internet! 😄


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 juni 2025

Goedemiddag 

ik kan niet meer inloggen op de app ik heb al vanalles geprobeerd niks werkt kunnen jullie even kijken wat er aan de hand is


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@mr-rolo (sorry ik kon de afbeelding niet laten, moest hier meteen aan denken hahaha). Van harte welkom op onze Community! 

Wel zo fijn als je kan inloggen in de app, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat krijg je precies te zien bij het inloggen? Is het een (fout)melding of iets anders? Kun je de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kan je dan ook meteen controleren of je toestel een software-update nodig heeft? Het is van belang dat deze draait op de nieuwste software, zodat de app optimaal kan werken. 

Ik wil graag met je meekijken of alles bij je account goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 juni 2025

Goedemiddag 

de afbeelding is goud hahaha 😜 

Ik heb de gegevens aangepast in mijn profiel 

ik kan al weken niet meer inloggen heb alles al opnieuw gewijzigd geen effect staat steeds gebruikersnaam of wachtwoord niet goed 

hoop dat je er iets mee kan 

groetjes raoul


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 juni 2025

[Screenshot verwijderd i.v.m. privégegevens]


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@mr-rolo, dank voor de toelichting en het invullen van je profielgegevens! Ik heb direct gekeken bij je abonnement en ik zie dat er nog een oud account aan je abonnement gekoppeld stond, waarmee al een hele lang tijd niet mee was ingelogd. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Het zou nu moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. 

Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen