Goedemorgen brug, tof dat je zowel een mobiel abonnement als Glasvezel bij ons hebt! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid over de situatie. De naam komt niet exact overeen tussen beide abonnementen. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen, moet dit wel het geval zijn. Je mobiele abonnement staat bijvoorbeeld voorletter C.H., terwijl Internet + TV op K. staat. Ook missen er bij het Internet + TV abonnement de tussenvoegsels. Daarnaast hebben beide abonnementen ook een apart Mijn Odido-account met verschillende e-mailadressen. Een hiervan zal ik dan ook moeten verwijderen. Welk account mag er verwijderd worden? Het account waar je mobiele abonnement al aan gekoppeld staat of het account waar Internet + TV al aan gekoppeld staat?
Ik heb je zojuist ook een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik bij het Internet + TV abonnement je voorletters en tussenvoegsels aanpassen, zodat ze overeenkomen met die van je mobiele abonnement. Dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld. Ik hoor het graag van je! 😄