Skip to main content
Beantwoord

Het is niet mogelijk om abbonnement te koppelen, al gekoppeld aan andere gebruiker

• 16 januari 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Hoi!
ik wil mijn tv/internet toevoegen maar ik krijg bovenstaand bericht als ik probeer te koppelen.

Ook zie ik in de odido app bij “klantvoordeel” wel dat ik al korting heb op mijn mobiel
Bij tv/internet geeft hij aan “voordelen per maand (na activate) Klantvoordeel €5.”
Afgelopen dinsdag is mijn internet geactiveerd dus dat zou al gedaan moeten zijn?

Toch even als check, gaat hier alles goed? 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Mauri91, ik help je hier graag bij verder! Als je bovenstaande melding te zien krijgt, staat je account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Die kunnen we voor je ontkoppelen en verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen. Ook check ik graag voor je na of alles voor je Klantvoordeel goed staat ingesteld. Je kunt het ook altijd heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account en desnoods het Klantvoordeel daar ook activeren. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan een collega of ik daarna met je meekijken! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3571 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Hoi ​@Mauri91, ik help je hier graag bij verder! Als je bovenstaande melding te zien krijgt, staat je account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Die kunnen we voor je ontkoppelen en verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen. Ook check ik graag voor je na of alles voor je Klantvoordeel goed staat ingesteld. Je kunt het ook altijd heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account en desnoods het Klantvoordeel daar ook activeren. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan een collega of ik daarna met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 17 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Yes staat er nu in :)

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4175 reacties
  • 19 januari 2025

@Mauri91 Super, dankjewel. Ik help je gelijk verder!

Ik ben meteen gaan kijken en zie dat jouw abonnement nog niet is geactiveerd n.a.v. het monteursbezoek. Hierdoor werkt het Klantvoordeel nog niet. Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen het abonnement voor je activeren. Het Klantvoordeel zal dan ook automatisch ingaan. 

Betreft jouw Mijn Odido omgeving en het koppelen van je accounts. Ik zag inderdaad dat er nog een oud Internet + TV abonnement gekoppeld staat. Deze heb ik nu verwijderd. Wil je nogmaals proberen om je abonnement te koppelen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken!

Laat mij weten hoe het is gegaan? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen