Skip to main content

Ontkoppelen mobiel nummer

  • 30 december 2024
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik wil graag mijn mobiele nummers bij elkaar hebben in 1 account, hiervoor moet ik een nummer van een oud account ontkoppelen. Ik kan alleen niet meer bij dat account. Kunnen jullie die ontkoppelen voor mij?

Uitgelichte reactie

2 januari 2025

Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Roozzie, allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar, ik hoop dat je een fijne jaarwisseling en feestdagen hebt gehad! Geen probleem, ik heb zojuist het account voor je verwijderd en ook je nummer ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😄

Hey, dankjewel! Het is gelukt! 

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 1 januari 2025

Welkom op onze community! ​@Roozzie 

Ik kan mij voorstellen dat je graag alles overzichtelijk onder 1 dak wil hebben. Ik help je graag om dit te realiseren! 

Het is alleen niet mogelijk om 1 specifiek nummer te verwijderen. Ik zou dan het hele account moeten verwijderen. Je kunt vervolgens een nieuw account aanmaken en je mobielen abonnementen koppelen. Laat je mij weten of ik jouw akkoord heb om dit te doen? Ik ga dan meteen voor je aan de slag! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 januari 2025

Dankjewel voor je reactie! Van mij mag je het account verwijderen. Dan maak ik daarna weer een nieuwe aan. Dankjewel!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Roozzie, allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar, ik hoop dat je een fijne jaarwisseling en feestdagen hebt gehad! Geen probleem, ik heb zojuist het account voor je verwijderd en ook je nummer ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Roozzie, allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar, ik hoop dat je een fijne jaarwisseling en feestdagen hebt gehad! Geen probleem, ik heb zojuist het account voor je verwijderd en ook je nummer ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😄

Hey, dankjewel! Het is gelukt! 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Roozzie Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Teresa en mij: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen