Skip to main content
Beantwoord

Kan abonnement niet koppelen

  • 5 oktober 2024
  • 8 reacties
  • 117 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag, Ik heb afgelopen week een abonnement besteld en vandaag heb ik de sim in mijn mobiel gezet. Ik kan nu gewoon gebruik maken van 4g/5g, maar in mijn odido app kan ik mijn abonnement niet koppelen. Ik heb nu dus geen inzicht in mijn gebruik. Wanneer ik in de app probeer: bestaand abbonement koppelen krijg ik de volgende melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Mijn vorige sim kaart was ook van odido en die had ik in deze app gekoppeld, maar ik kan deze nu niet meer beheren (alsin hij is niet meer terug te vinden in de app) en ik kan ook nergens de optie abonnement verwijderen vinden in de app, kunnen jullie me hiermee helpen? 

Beste antwoord door Ardwest

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Ardwest, ik neem het stokje even over van mijn collega! Het lukt nu inderdaad wel en ik heb je 06-nummer gevonden. Je account en nummer stonden nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 

 

Hoi @Pharwin van Odido het is nu gelukt inderdaad, bedankt voor jullie hulp!

Bekijk origineel

8 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ardwest, van harte welkom op de Community! Aan de foutmelding te zien staat er een oud account gekoppeld aan je 06-nummer. Deze kan ik voor je verwijderen, zodat je 'm daarna kan koppelen in Mijn Odido. Voeg je je 06-nummer toe aan je profiel? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! ðŸ˜„


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 oktober 2024

Hoi @Marciano van Odido , bedankt voor je reactie ik denk inderdaad dat dat het probleem is. Ik zie echter geen optie om mijn 06 nummer toe te voegen aan mijn profiel?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ardwest, geen dank! Dit kan onder het kopje 'Klantnummer’. Je 06-nummer of je klantnummer (start met 1.xxx)  zijn allebei goed. Er staat nu een nummer met 22 in. Lukt het zo om 'm te vinden en in te vullen?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 oktober 2024

Ik heb nu mijn klantnummer in mijn 06 nummer veranderd, zonder de 06 ervoor als dat is wat je bedoelde 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 8 oktober 2024

Lukt het nu wel @Marciano van Odido ?

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Ardwest, ik neem het stokje even over van mijn collega! Het lukt nu inderdaad wel en ik heb je 06-nummer gevonden. Je account en nummer stonden nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 8 oktober 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Ardwest, ik neem het stokje even over van mijn collega! Het lukt nu inderdaad wel en ik heb je 06-nummer gevonden. Je account en nummer stonden nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 

 

Hoi @Pharwin van Odido het is nu gelukt inderdaad, bedankt voor jullie hulp!


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 9 oktober 2024

Goedemorgen Ard, wat fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is. Namens mijn collega's Pharwin en Marciano, graag gedaan! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen