Goedemiddag, Ik heb afgelopen week een abonnement besteld en vandaag heb ik de sim in mijn mobiel gezet. Ik kan nu gewoon gebruik maken van 4g/5g, maar in mijn odido app kan ik mijn abonnement niet koppelen. Ik heb nu dus geen inzicht in mijn gebruik. Wanneer ik in de app probeer: bestaand abbonement koppelen krijg ik de volgende melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Mijn vorige sim kaart was ook van odido en die had ik in deze app gekoppeld, maar ik kan deze nu niet meer beheren (alsin hij is niet meer terug te vinden in de app) en ik kan ook nergens de optie abonnement verwijderen vinden in de app, kunnen jullie me hiermee helpen?
Beantwoord
Kan abonnement niet koppelen
Beste antwoord door Ardwest
Pharwin van Odido schreef:
Hallo
Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je!
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.