Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido - nieuw abonnement koppelen lukt niet

  • 4 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Ik probeer ons nieuwe ODIDO internet abonnement aan mijn ODIDO te koppelen het wordt nota bene zelfs voorgesteld. 

Goedenavond Peter

Je Internet + TV abonnement toevoegen.

Handig: voeg nu makkelijk je Internet + TV abonnement toe aan je overzicht.

Klik op toevoegen en dan krijg ik

Account extra beveiligen

Beveilig je account met een sms-code of met een authenticatie-app.

Op welke manier wil je je account extra beveiligen?

Met een sms

Met een authenticatie-app

Maar ik heb al 2FA op mijn account, maar oké doen we het nog een keer.
Na het doorlopen van deze stappen kom ik weer bij 

Goedenavond XXX

Je Internet + TV abonnement toevoegen…….enz enz…..  en weer 

Account extra beveiligen

Beveilig je account…… enz enz ….. en weer

Ik blijf in deze vicieuze cirkel en het koppelen lukt dus niet, wat is hier aan de hand?
Kan hier iemand hulp bieden.

Alvast bedankt,

Peter

Beste antwoord door peterpolitiek

Oh wacht, ik hoefde niet een nieuw account aan te maken. Gewoon inloggen was genoeg en nu is het abonnement juist gekoppeld. Bedankt!

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 5 oktober 2024

Hi @peterpolitiek, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het inderdaad niet helemaal goed gaat met het koppelen van het account. Ik heb daarom je Mijn Odido account helemaal verwijderd, zodat je een heel nieuw account kan aanmaken. Dit kan je weer met hetzelfde e-mailadres doen. Nadat je dit account hebt aangemaakt, kan je het abonnement opnieuw koppelen. Wil je me laten weten of het nu wel gelukt is? 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 oktober 2024

Het is nog niet gelukt, als ik een nieuw account wil aanmaken zegt hij dat er al een account bestaat met mijn emailadres. Het Mijn Odido account lijkt dus nog niet verwijderd.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 5 oktober 2024

Oh wacht, ik hoefde niet een nieuw account aan te maken. Gewoon inloggen was genoeg en nu is het abonnement juist gekoppeld. Bedankt!


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 5 oktober 2024

Super om te zien dat het nu helemaal gelukt is @peterpolitiek! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan kan je hiervoor altijd een nieuw topic starten. Ik wens je een hele fijne dag! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen