Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido - nieuw abonnement koppelen lukt niet (2de poging)

  • 30 september 2024
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Nieuw topic aangemaakt !!

Ik probeer al enkele dagen ons (nieuwe) ODIDO internet abonnement aan mijn ODIDO te koppelen het wordt nota bene zelfs voorgesteld. 

Goedenavond Rob

Je Internet + TV abonnement toevoegen.

Handig: voeg nu makkelijk je Internet + TV abonnement toe aan je overzicht.

Klik op toevoegen en dan krijg ik

Account extra beveiligen

Beveilig je account met een sms-code of met een authenticatie-app.

Op welke manier wil je je account extra beveiligen?

Met een sms

Met een authenticatie-app

Maar ik heb al 2FA op mijn account, maar oké doen we het nog een keer.
Na het doorlopen van deze stappen kom ik weer bij 

Goedenavond Rob

Je Internet + TV abonnement toevoegen…….enz enz…..  en weer 

Account extra beveiligen

Beveilig je account…… enz enz ….. en weer

Ik blijf in deze vicieuze cirkel en het koppelen lukt dus niet, wat is hier aan de hand ?
HELP !!!

Alvast bedankt,

Rob

Beste antwoord door Cristien

@ArBie  Dubbel onderwerp. Zie je al lopende topic.⬇️

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8084 reacties
  • Antwoord
  • 30 september 2024

@ArBie  Dubbel onderwerp. Zie je al lopende topic.⬇️

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 oktober 2024

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen