Skip to main content
Beantwoord

eSIM overzetten naar nieuwe telefoon, geen verificatie

  • 7 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 726 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

 

Heb zojuist een nieuwe telefoon gekocht en wil dus een nieuwe esim downloaden. Echter om in mijnodido zakelijk in te loggen sturen je een sms ter vertificatie naar mijn telefoonnummer. Die kan ik dus niet ontvangen, omdat ik nog geen nieuwe esim heb geinstalleerd. Help! : ) 

 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen Tom, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8503, klopt dat? Daarbij zie ik dat je nu beschikt over een eSIM die actief is. Ben je nog in het bezit van je oude telefoon? Dan kun je inloggen met je Mijn Odido account en onder het kopje '’Mijn toestel & Sim'’ een nieuwe eSIM bestellen. Die zal dan worden klaargezet in je account of je kunt 'm naar je e-mailadres laten versturen. De QR-code kun je dan scannen met je nieuwe toestel en de activatie kun je zelf heel gemakkelijk voltooien!

Laat maar gerust weten of het lukt of dat je hierbij hulp nodig hebt! 😄

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4124 reacties
  • Antwoord
  • 8 augustus 2024

Goedemorgen Tom, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8503, klopt dat? Daarbij zie ik dat je nu beschikt over een eSIM die actief is. Ben je nog in het bezit van je oude telefoon? Dan kun je inloggen met je Mijn Odido account en onder het kopje '’Mijn toestel & Sim'’ een nieuwe eSIM bestellen. Die zal dan worden klaargezet in je account of je kunt 'm naar je e-mailadres laten versturen. De QR-code kun je dan scannen met je nieuwe toestel en de activatie kun je zelf heel gemakkelijk voltooien!

Laat maar gerust weten of het lukt of dat je hierbij hulp nodig hebt! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 augustus 2024
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen Tom, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8503, klopt dat? Daarbij zie ik dat je nu beschikt over een eSIM die actief is. Ben je nog in het bezit van je oude telefoon? Dan kun je inloggen met je Mijn Odido account en onder het kopje '’Mijn toestel & Sim'’ een nieuwe eSIM bestellen. Die zal dan worden klaargezet in je account of je kunt 'm naar je e-mailadres laten versturen. De QR-code kun je dan scannen met je nieuwe toestel en de activatie kun je zelf heel gemakkelijk voltooien!

Laat maar gerust weten of het lukt of dat je hierbij hulp nodig hebt! 😄

Nee apartheid, dat helpt niet omdat ik mijn oude telefoon niet meer heb. Als jij kan zorgen dat de code wordt verstuurd naar mijn geregistreerde e-mailadres, zodat ik kan inloggen in mijnodido, dan komt het vast goed


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 augustus 2024
tom68 schreef:
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen Tom, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8503, klopt dat? Daarbij zie ik dat je nu beschikt over een eSIM die actief is. Ben je nog in het bezit van je oude telefoon? Dan kun je inloggen met je Mijn Odido account en onder het kopje '’Mijn toestel & Sim'’ een nieuwe eSIM bestellen. Die zal dan worden klaargezet in je account of je kunt 'm naar je e-mailadres laten versturen. De QR-code kun je dan scannen met je nieuwe toestel en de activatie kun je zelf heel gemakkelijk voltooien!

Laat maar gerust weten of het lukt of dat je hierbij hulp nodig hebt! 😄

Nee apartheid, dat helpt niet omdat ik mijn oude telefoon niet meer heb. Als jij kan zorgen dat de code wordt verstuurd naar mijn geregistreerde e-mailadres, zodat ik kan inloggen in mijnodido, dan komt het vast goed

Apartheid?! Maakt mijn telefoon ervan excuses, Pharwin 🙏


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Geen probleem haha! In je account zie ik dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met een collega over een nieuwe simkaart, maar ik zie dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb zojuist een eSIM voor je besteld en per mail naar je verstuurd. Als je de QR-code kunt scannen met je toestel, kan ik daarna deze voor je activeren. Geef gerust een reactie in dit topic wanneer je het gescand hebt, dan kan ik het daarna voor je activeren! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen