Hallo, het lukt mij niet om mijn abonnement te koppelen in de Odido app. Via de webbrowser lukt dat wel en is dat ook zichtbaar. Geen oud abo gekoppeld en gebruiksdata en facturen zichtbaar.
Beantwoord
Abbonement koppelen in app lukt niet
Beste antwoord door 2getherdiver
Marciano van Odido schreef:
Goedemorgen, bedankt voor het invullen van het e-mailadres van je vrouw. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er nog een oud Mijn Odido-account gekoppeld stond aan dit nummer, maar aan een ouder - inactief, zakelijk - abonnement. Ik heb deze oude accounts verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en het mobiele abonnement van je vrouw te koppelen. Laat je het ons weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😊
Helemaal gelukt!!! Fijn. Dank.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.