Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn mobiel + internet + tv abonnement niet koppelen

  • 23 juli 2024
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Als ik via mijn mobiel abonnement mijn internet +tv abonnement toe wil voegen, geeft de site aan dat mijn adres fout is. Dit is niet het geval. Hoe en waar kan ik mijn internet +tv abonnement terugvinden en koppelen aan mijn mobielabonnement?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo Manon, welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je beide abonnementen in één account kunt hebben. Echter, dient hiervoor de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Nu heb ik beide abonnementen erbij gepakt op basis van de klantnummers in je profiel en ik zie dat bij je Internet + TV abonnement een ander adres vermeld staat dan bij je mobiele abonnement. Het is dan niet mogelijk om ze te koppelen in één account. Je kunt dan alleen voor je Internet + TV abonnement een ander account aanmaken! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4124 reacties
  • Antwoord
  • 23 juli 2024

Hallo Manon, welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je beide abonnementen in één account kunt hebben. Echter, dient hiervoor de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Nu heb ik beide abonnementen erbij gepakt op basis van de klantnummers in je profiel en ik zie dat bij je Internet + TV abonnement een ander adres vermeld staat dan bij je mobiele abonnement. Het is dan niet mogelijk om ze te koppelen in één account. Je kunt dan alleen voor je Internet + TV abonnement een ander account aanmaken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 juli 2024

Hoe kan het dan dat op het contract van mijn internet + tv abonnement hetzelfde adres staat als in de app bij mijn mobiel abonnement?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 24 juli 2024

Hi @Manon96, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de verhuizing van het Internet + TV abonnement administratief niet helemaal goed verwerkt is. Hierdoor staat het adres in een van onze systemen nog op het oude adres, waardoor het koppelen niet lukt. Ik heb dit nu gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit recht kunnen zetten voor je. Ook zie ik dat je hierdoor sinds de verhuizing geen facturen meer hebt ontvangen voor het Internet + TV abonnement. Zodra mijn collega's van de technisch dienst alles weer goed gezet hebben, zal je deze weer ontvangen. De kans zit erin dat je 1 factuur ontvangt voor de ontbrekende maanden, mocht dit het geval zijn dan kan je uiteraard contact met ons opnemen zodat we hier een betalingsregeling voor kunnen treffen! Zodra alles administratief weer goed staat, krijg je hier gelijk bericht van en kan je opnieuw het abonnement koppelen aan je account. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen