Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement toevoegen aan bestaand account


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een nieuw internet en tv abonnement afgesloten. Helaas kan ik het abonnement niet toevoegen aan mijn bestaande account. Ik heb reeds een oud opgezegd abonnement verwijderd.

In eerdere antwoorden heb ik gelezen dat het bestaande account wordt verwijderd, zodat na ongeveer 30 minuten een nieuw account kan worden aangemaakt.

Graag uw reactie.

 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Jurjen, welkom op de Community en tof dat je voor een nieuw Internet + TV abonnement van ons bent gegaan! Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega van Internet + TV en ik hoor net dat er sinds vanochtend bekend is dat nieuwe bestellingen niet helemaal soepel doorkwamen, waardoor je het abonnement nog niet aan Mijn Odido kan koppelen. Mijn collega's van IT zijn er op dit moment nog hard mee bezig en voor nu is het even afwachten tot zij dit hebben opgelost. Ik zal dit issue maandag nog eens controleren om te kijken of er al een update is. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost! ðŸ˜„

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jurjen, welkom op de Community en tof dat je voor een nieuw Internet + TV abonnement van ons bent gegaan! Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega van Internet + TV en ik hoor net dat er sinds vanochtend bekend is dat nieuwe bestellingen niet helemaal soepel doorkwamen, waardoor je het abonnement nog niet aan Mijn Odido kan koppelen. Mijn collega's van IT zijn er op dit moment nog hard mee bezig en voor nu is het even afwachten tot zij dit hebben opgelost. Ik zal dit issue maandag nog eens controleren om te kijken of er al een update is. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost! ðŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 mei 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Jurjen, welkom op de Community en tof dat je voor een nieuw Internet + TV abonnement van ons bent gegaan! Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega van Internet + TV en ik hoor net dat er sinds vanochtend bekend is dat nieuwe bestellingen niet helemaal soepel doorkwamen, waardoor je het abonnement nog niet aan Mijn Odido kan koppelen. Mijn collega's van IT zijn er op dit moment nog hard mee bezig en voor nu is het even afwachten tot zij dit hebben opgelost. Ik zal dit issue maandag nog eens controleren om te kijken of er al een update is. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost! ðŸ˜„

Hallo Marciano,

Kun jij mij een update geven naar aanleiding van mijn vraag en jouw antwoord.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Jurjen, er is op dit moment nog geen update. Ik heb direct nog eens navraag gedaan bij mijn collega's, maar ze hebben nog iets meer tijd nodig. Op dit moment kan ik je alleen maar om geduld vragen. Sorry voor het ongemak en zodra ik meer weet, houd ik je op de hoogte. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen