Skip to main content
Beantwoord

Odido app: eSIM IDIN validatie werkt niet

  • 10 april 2024
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Als je in de Odido iOS app (8.3 - 24141) een IDIN validatie wil doen om een eSIM te activeren dan springt de app naar de bank, en na het valideren naar de website van Odido in plaats van terug naar de app.

Op de website kan niet worden ingelogd om het proces af te maken, want er kan geen 2 factor auth worden uitgevoerd. Er kunnen immers geen SMSjes meer worden ontvangen aangezien er geen werkende SIM is.

Dit proces werkt dus uitsluitend wanneer je van te voren al was ingelogd op de website.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Wizfinger 

Bugs in de Odido app kan je in dit topic melden, de developers pakken het dan zo snel mogelijk op :

https://community.odido.nl/mijn-odido-565/onderzoek-mijn-odido-app-help-ons-bugs-te-vinden-362684

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21545 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2024

Hallo @Wizfinger 

Bugs in de Odido app kan je in dit topic melden, de developers pakken het dan zo snel mogelijk op :

https://community.odido.nl/mijn-odido-565/onderzoek-mijn-odido-app-help-ons-bugs-te-vinden-362684


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen