Ik heb sinds een tijdje een mobiel abonnement bij Odido en sinds kort internet + televisie. Ik wil graag mijn abonnementen toevoegen in mijn account zodat ik het klantvoordeel kan activeren, maar zodra ik dat probeer, krijg ik de melding “Te veel records gevonden”. Ook mijn mobiele nummer toevoegen lukt niet. Ik begrijp dat meer mensen hier last van hebben, zou iemand van de klantenservice mij wellicht kunnen helpen? Veel dank alvast!
Te veel records gevonden, abonnementen toevoegen lukt niet
Beste antwoord door Paul076
Hoi Paul, van harte welkom op de Community! Leuk dat je zowel een mobiel als internet + TV abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en voor mobiel zie ik al wat er aan de hand is. Er stond nog een oud abonnement aan je e-mailadres gekoppeld. Een nummer met 04 op het eind. Dit account heb ik zojuist verwijderd.
Te veel records gevonden was een bekend probleem. We merken dat dit soms nog voorkomt. Hoe we dit kunnen oplossen is door een ander IBAN tijdelijk in te stellen, als je deze hebt. Zo niet, dan moet er een case voor de technische dienst aangemaakt worden, dan gaan zij dit oplossen. Wil je je klantnummer van internet + TV in je profiel zetten? Deze kan ik namelijk niet op je e-mailadres vinden. Dit klantnummer heeft de indeling ABC12345. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan kijk ik graag met je mee! 😄
Het is inmiddels gelukt, hartelijk dank
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.