Skip to main content
Beantwoord

Inloggen Mijn Odido lukt niet!


Samsss
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds een aantal weken kan ik niet inloggen in mijn odido. Ik heb namelijk sinds een paar weken een nieuwe telefoon. Ik heb tweestapsverificatie aan staan. Via de Authenticator app had ik mijn Odido gekoppeld. Helaas heeft de app niet mijn gegevens opgeslagen na dat ik alles heb overgezet naar me nieuwe telefoon waardoor ik geen code meer krijg om in te loggen. Het moet opnieuw gekoppeld worden met de app maar dat kan dus niet want ik kan niet inloggen. Ik heb al contact gezocht via social media maar die zeggen dat ik naar een shop moet. Ook bij de shop hadden ze geen idee wat ze moesten doen. Ik vind het heel raar dat als iemand niet in zijn account kan er dus niks aan te doen is? Meneer in de shop had ook geen idee wat hij aan het doen was. Ik ben dit zat. Ik hoop dat misschien hier iemand kan helpen met een oplossing want ik wil gewoon weer kunnen inloggen en mijn facturen weer kunnen zien etc.

 

 

Beste antwoord door Samsss

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Samsss, wat fijn om te lezen dat je sinds een paar weken een nieuwe telefoon hebt. Bevalt deze ook? Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos wilt kunnen inloggen, zodat je je facturen etc. weer kunt inzien! Dit kan ik heel gemakkelijk voor je oplossen door je account te ontkoppelen/verwijderen. Wat gek dat dit niet door andere collega's gedaan is, maar ik wil dit gelijk voor je oplossen! Ik heb even op je mailadres zitten zoeken ik ben het nummer eindigend op ***390 tegengekomen. Klopt dat nummer? Het account heb ik gelijk voor je verwijderd. Zou je nu via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren een nieuw account willen aanmaken en dan je abonnement willen toevoegen? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser/desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. 

Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes,

Pharwin

 

@Pharwin van Odido dank je wel! Ik heb een nieuw account aangemaakt en kan weer alles inzien. Je collega’s in de shop waar ik was hadden in mijn belevenis geen idee wat ze moesten doen. Heel vervelend maar gelukkig is het nu wel opgelost. 

Bekijk origineel

2 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Samsss, wat fijn om te lezen dat je sinds een paar weken een nieuwe telefoon hebt. Bevalt deze ook? Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos wilt kunnen inloggen, zodat je je facturen etc. weer kunt inzien! Dit kan ik heel gemakkelijk voor je oplossen door je account te ontkoppelen/verwijderen. Wat gek dat dit niet door andere collega's gedaan is, maar ik wil dit gelijk voor je oplossen! Ik heb even op je mailadres zitten zoeken ik ben het nummer eindigend op ***390 tegengekomen. Klopt dat nummer? Het account heb ik gelijk voor je verwijderd. Zou je nu via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren een nieuw account willen aanmaken en dan je abonnement willen toevoegen? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser/desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. 

Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes,

Pharwin


Samsss
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Samsss, wat fijn om te lezen dat je sinds een paar weken een nieuwe telefoon hebt. Bevalt deze ook? Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos wilt kunnen inloggen, zodat je je facturen etc. weer kunt inzien! Dit kan ik heel gemakkelijk voor je oplossen door je account te ontkoppelen/verwijderen. Wat gek dat dit niet door andere collega's gedaan is, maar ik wil dit gelijk voor je oplossen! Ik heb even op je mailadres zitten zoeken ik ben het nummer eindigend op ***390 tegengekomen. Klopt dat nummer? Het account heb ik gelijk voor je verwijderd. Zou je nu via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren een nieuw account willen aanmaken en dan je abonnement willen toevoegen? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser/desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. 

Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes,

Pharwin

 

@Pharwin van Odido dank je wel! Ik heb een nieuw account aangemaakt en kan weer alles inzien. Je collega’s in de shop waar ik was hadden in mijn belevenis geen idee wat ze moesten doen. Heel vervelend maar gelukkig is het nu wel opgelost. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen