Skip to main content
Beantwoord

Er ging iets mis probeer het later opnieuw

  • 15 december 2023
  • 2 reacties
  • 326 Bekeken

Ik probeer al een tijdje mijn mobiel abonnement te koppelen aan de nieuwe app en website, zodat ik kan zien wat mijn gebruik is. Dit is nog niet gelukt omdat ik altijd de zelfde foutmelding krijg van "Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.", maar na een tijdje zul je toch wel denken dat het zal werken. Is er iets wat ik fout doet of werkt het gewoon niet.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Henk, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog en Mijn Odido-account aan een inactief 097-nummer gekoppeld stond. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem ongeveer een uurtje om dit te verwerken. Lukt het om zometeen via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen? Ik hoor het graag van je! đŸ˜„

Bekijk origineel

2 reacties

  • is King of Content
  • 100 reacties
  • 15 december 2023

Hoi  henk van berlo. Zelfde probleem heb ik ook ik kan mijn app niks in zien behalve facturen telkens geeft ie fout oops hier ging iets mis pagina bestaat niet bla bla ben al week bezig om dit te oplossen 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Henk, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog en Mijn Odido-account aan een inactief 097-nummer gekoppeld stond. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem ongeveer een uurtje om dit te verwerken. Lukt het om zometeen via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen? Ik hoor het graag van je! đŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen