Ali Altamr schreef:
Hallo,
Sinds de naamswijziging van tele2& t-mobile naar odido probeer ik mijn abonnement toe te voegen in Mijn Odido maar het lukt niet, ik krijg foutmelding
is er een oplossing?
Bedankt!
Hallo @Ali Altamr, goed dat je via deze weg aan de bel trekt, ik help je graag verder! Op je screenshot zie ik dat het om je mobiele abonnement gaat. Probeer je deze toe te voegen in de app of via de webversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, daardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser of apparaat, om te kijken of het dan wel lukt?
Probeer je je mobiele abonnement toe te voegen in een bestaande account of probeer je gewoon je mobiele abonnement toe te voegen in een nieuw Mijn Odido account?
Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin