Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 29 november 2023
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Hoi, 

 

Ik kom niet in mijn odido account omdat ik een code moet invoeren (tweestapsverificatie) en die wordt verzonden naar mijn telefoon, maar ik ontvang niks omdat de sim nog niet is geactiveerd. 

 

Hoe kan ik mijn sim nu activeren? Kan jullie ook niet bellen, maar dat spreekt voor zich. 

 

dankjewel 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi hibadarras, allereerst van harte welkom op de Community! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat je simkaart actief is. Is het gelukt? Ik hoor het graag van je! ๐Ÿ˜„

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi hibadarras, allereerst van harte welkom op de Community! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat je simkaart actief is. Is het gelukt? Ik hoor het graag van je! ๐Ÿ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen