annaidzinga schreef:
Hi,
Mijn telefoon is gestolen en ik wil graag mijn oude simkaart blokkeren en een nieuwe aanvragen maar Mijn Odido vraagt om verificatie per sms, maar ik heb die telefoon dus niet meer dus kan niet inloggen. Omdat ik in het buitenland zit kan ik niet langs een winkel. Hoe kan ik in Mijn Odido komen?
Groetjes,
Anna
Hallo @annaidzinga, goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, ik help je graag verder! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Of je klantnummer invullen in je profiel is ook voldoende! Ik kan er dan voor zorgen dat je huidige simkaart direct wordt geblokkeerd en kan ik ook meteen een nieuwe voor je aanvragen. Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuisadres verwachten! Het is niet mogelijk om deze naar het buitenland te versturen, maar alleen naar het bij ons bekende adres. Wellicht dat je iemand kent die de simkaart vanuit je huisadres naar je adres in het buitenland zou kunnen versturen? We raden sowieso aan om een nieuwe simkaart altijd te (laten) activeren op ons Nederlands netwerk. Want als dit gebeurd in het buitenland, kunnen en problemen ontstaan met de activatie en dan zit het netwerk van een buitenlandse provider ertussen. Dan wordt het lastig om het probleem op te lossen, vandaar dat we altijd aanraden dit op ons eigen Nederlands netwerk te doen!
Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin