Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen in de app

• 9 november 2023
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Hallo,

Ik heb in augustus naast mijn eigen mobiele abonnement een Prepaid Kids gekocht en probeer dat abonnement sinds die tijd te koppelen in mijn app. In eerste instantie ging dat probleemloos, maar helaas heb ik het ontkoppeld. (Ik zou het nieuwe nummer volgens de klantenservice apart moeten registreren om de adresgegevens in te voeren, waarmee ik gratis beltegoed zou krijgen.)

Vanaf dat moment kan ik het nummer niet meer koppelen. (Ik krijg bij alles wat ik probeer de melding dat het nummer al is gekoppeld aan een andere account.) 

Hoe koppel ik het Prepaid Kids-abonnement? (Liefst inclusief adresgegevens om het gratis beltegoed te kunnen claimen?)

Beste antwoord door enitrammeke

Hoi enitrammeke, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je PrePaid Kids hebt gekocht! Ik snap dat je deze wil koppelen in Mijn Odido en hier help ik je graag bij. Stuur je mij even een privébericht met de gegevens voor zowel je mobiele abonnement als Prepaid Kids: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Dit kan dus echt alleen met hulp van Marciano!

Uiteindelijk was alleen het beltegoed nog niet bijgeschreven en dat kon worden opgelost met de sms 'REGISTREREN' naar 1616.

Bekijk origineel

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi enitrammeke, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je PrePaid Kids hebt gekocht! Ik snap dat je deze wil koppelen in Mijn Odido en hier help ik je graag bij. Stuur je mij even een privébericht met de gegevens voor zowel je mobiele abonnement als Prepaid Kids: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2023

Dit kan dus echt alleen met hulp van Marciano!

Uiteindelijk was alleen het beltegoed nog niet bijgeschreven en dat kon worden opgelost met de sms 'REGISTREREN' naar 1616.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 november 2023

Update: Het "Prepaid Kids” abonnement wordt verkocht met 10 euro beltegoed. 5 euro blijk je pas te krijgen na registratie. (Dat kan een paar maanden duren.)

Als je die 5 euro dan eindelijk hebt gekregen, is het na een week ineens verdwenen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 november 2023

Nieuwe update: Ook dit opgelost door Marciano!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen