Ik heb nu alleen Internet en TV en wil mijn mobiel abbonnement kunnen zien. Hij zegt dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander Odido account, maar ik gebruik dezelfde email. Ik kan ook niet meer in mijn Tele2 account om het nummer eerst te ontkoppellen en weer te koppellen naar mijn Odido account. Kan iemand mij hierbij helpen?
Kan mobiel abbonement niet koppelen naar mijn Odido account
Beste antwoord door NinaZon
Hoi Nina, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als mobiel abonnement bij ons hebt. Ik ga je helpen om deze te koppelen aan Mijn Odido. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je klantnummer van Thuis en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan ga ik voor je aan de slag en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😁
Alles is opgelost! Mijn voorletters kwamen niet helemaal overeen met mijn Tele2 account, dus Marciano heeft geholpen mijn oude accounts te verwijderen. Ik heb nu een nieuwe kunnen aanmaken waar ik beide abonnementen aan heb kunnen toevoegen. 😁
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.