Ik wilde graag m’n abonnement verlengen met een nieuwe telefoon, maar als ik door wil gaan naar bestellen krijg ik een melding dat de telefoon i.c.m. het abonnement niet mogelijk is. Ik wil heel graag de iPhone 14 pro, maar hij blijft die melding aangeven. Ik heb het daarna geprobeerd met andere iPhones en ik krijg elke keer dezelfde melding.
Wat leuk dat je voor een iPhone 14 wilt gaan. Krijg je deze melding ook als je een andere browser neemt? Wat voor ID-bewijs gebruik je? Als je een buitenlands ID-bewijs gebruikt dan bieden wij alleen de optie om het toestel in een keer af te betalen of om voor een Sim Only te gaan. Je zou ook langs een Odido winkel kunnen gaan dan kunnen ze direct kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Of je kan bellen met onze sales afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 0092.
Wat leuk dat je voor een iPhone 14 wilt gaan. Krijg je deze melding ook als je een andere browser neemt? Wat voor ID-bewijs gebruik je? Als je een buitenlands ID-bewijs gebruikt dan bieden wij alleen de optie om het toestel in een keer af te betalen of om voor een Sim Only te gaan. Je zou ook langs een Odido winkel kunnen gaan dan kunnen ze direct kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Of je kan bellen met onze sales afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 0092.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.