Skip to main content
Beantwoord

nieuwe telefoon met abonnement

  • 23 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik wilde graag m’n abonnement verlengen met een nieuwe telefoon, maar als ik door wil gaan naar bestellen krijg ik een melding dat de telefoon i.c.m. het abonnement niet mogelijk is. Ik wil heel graag de iPhone 14 pro, maar hij blijft die melding aangeven. Ik heb het daarna geprobeerd met andere iPhones en ik krijg elke keer dezelfde melding. 
 

Kan iemand mij daarmee helpen?

 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @AliciaMeiland 

Wat leuk dat je voor een iPhone 14 wilt gaan. Krijg je deze melding ook als je een andere browser neemt? Wat voor ID-bewijs gebruik je? Als je een buitenlands ID-bewijs gebruikt dan bieden wij alleen de optie om het toestel in een keer af te betalen of om voor een Sim Only te gaan. Je zou ook langs een Odido winkel kunnen gaan dan kunnen ze direct kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Of je kan bellen met onze sales afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 0092. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 24 oktober 2023

Hi @AliciaMeiland 

Wat leuk dat je voor een iPhone 14 wilt gaan. Krijg je deze melding ook als je een andere browser neemt? Wat voor ID-bewijs gebruik je? Als je een buitenlands ID-bewijs gebruikt dan bieden wij alleen de optie om het toestel in een keer af te betalen of om voor een Sim Only te gaan. Je zou ook langs een Odido winkel kunnen gaan dan kunnen ze direct kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Of je kan bellen met onze sales afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 0092. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen