Skip to main content

puk code opvragen kan niet inloggen ivm 2 staps verificatie


ik ben mijn pukcode kwijt en kan nu niet inloggen op mijn odido ivm de 2staps verificatie. Is er een andere manier om dit te regelen.?

6 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 5 oktober 2023

Hi @tomregts 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Als ik je account verwijder dan kun je een nieuw account aanmaken en kiezen voor de optie sms als je 2fa instelt. Je zou dan wel moeten kunnen inloggen. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dan kan ik of een collega je verder helpen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 november 2023

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 december 2023

Zelfde probleem, SIM kaart is geblokkeerd, en ik kan geen PUK code opvragen als gevolg van het 2fa. Omdat ik in het buitenland zit kan ik geen 0800 nummer bellen voor support van Odido, en de online chat medewerkers zijn allemaal bezet. Wie kan mijn helpen? En hoe weet ik dat het iemand van Odido is als iemand me hier vraagt mijn persoonlijke gegevens te delen, zoals ik zag staan bij sommige comments?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Ruben Nadimi schreef:

Zelfde probleem, SIM kaart is geblokkeerd, en ik kan geen PUK code opvragen als gevolg van het 2fa. Omdat ik in het buitenland zit kan ik geen 0800 nummer bellen voor support van Odido, en de online chat medewerkers zijn allemaal bezet. Wie kan mijn helpen? En hoe weet ik dat het iemand van Odido is als iemand me hier vraagt mijn persoonlijke gegevens te delen, zoals ik zag staan bij sommige comments?

Hallo @Ruben Nadimi, geen zorgen! Ik kan je hierbij helpen. Hiervoor heb ik inderdaad een aantal gegevens van je nodig, zodat ik zeker weet dat jij de juiste persoon bent. Je kunt ons herkennen aan de tag '’moderator'’ en alleen medewerkers/collega's van Odido hebben deze bij hun naam vermeld staan. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik de pukcode voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres! 

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 

Groetjes, 

Pharwin 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 juni 2025

Hier hetzelfde probleem. Niet inloggen, niet bellen. dus ook geen puk. 
1. Graag puk code​​​​​​, gaat over zakelijk nr dus formulier om het via mail te krijgen werkt niet
2 .Kan dit een keer worden opgelost? Deze loop is er al meer dan een jaar


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@tdenb, van harte welkom op onze community! Deze is eigenlijk (voornamelijk) bedoelt voor particuliere klanten die elkaar onderling helpen. Wij moderators springen bij waar het nodig is. Zakelijke klanten kunnen het beste telefonisch contact opnemen met onze Zakelijke klantenservice door te bellen naar: 0800-7112. Nu wil ik best een uitzondering maken en je hierbij helpen (tot zover het mogelijk is). De PUK-code kan ik wel voor je opvragen en per mail naar je versturen. Kun je je bedrijfsnaam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen