Skip to main content

Koppelen abonnement Mobiel

  • 22 september 2023
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Goedemorgen,

Al een paar dagen probeer ik mijn mobiel abonnement met nummer te koppelen aan mijn internet/tv/bellen abonnement. Helaas lukt het nog steeds niet en krijg steeds de melding: 

Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Wat moet ik nu doen of kunnen jullie dit voor oplossen, want ik kan nu niet meer op mijn mobiel account komen om naar mijn kosten te kijken, ook omdat ik de melding kreeg om mijn mobiel te ontkoppelen (wat ik ook heb gedaan) van Tele2.

Alvast bedankt voor de moeite.

Rob Combee

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Rob, allereerst goed dat je e.e.a al hebt uitgevoerd om je Tele2-account te ontkoppelen! Het is bij ons bekend dat het niet bij iedereen lukt om de abonnementen te koppelen. Kun je voor mij controleren of je thuis- en mobiele abonnement op dezelfde gegevens staan? De voorletter(s) moeten exact hetzelfde zijn, geboortedatum en postcode + huisnummer. Stuur me ook alvast een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er zo snel mogelijk voor je in!

Zou je ook alvast een screenshot hier willen plaatsen van de foutmelding? Deze heb ik wellicht nodig om een case door te zetten. Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 september 2023

Hallo,

Mijn Thuis abonnement staat op Rob Combee en mijn mobiele abonnement staat op G.R. Combee en mijn adres, postcode en geboortedatum zijn het zelfde. Ik stuur mijn verdere gegevens naar je privé.

 

RC

Mijn account

Rob

Bevestigingscode invoeren

Je krijgt binnen een paar seconden een eenmalige code op 06…….. . Deze is 10 minuten geldig.

Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

 

Bevestigen

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 september 2023
Marciano van Odido schreef:

Hi Rob, allereerst goed dat je e.e.a al hebt uitgevoerd om je Tele2-account te ontkoppelen! Het is bij ons bekend dat het niet bij iedereen lukt om de abonnementen te koppelen. Kun je voor mij controleren of je thuis- en mobiele abonnement op dezelfde gegevens staan? De voorletter(s) moeten exact hetzelfde zijn, geboortedatum en postcode + huisnummer. Stuur me ook alvast een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er zo snel mogelijk voor je in!

Zou je ook alvast een screenshot hier willen plaatsen van de foutmelding? Deze heb ik wellicht nodig om een case door te zetten. Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

Hallo,

Mijn Thuis abonnement staat op Rob Combee en mijn mobiele abonnement staat op G.R. Combee en mijn adres, postcode en geboortedatum zijn het zelfde. Ik stuur mijn verdere gegevens naar je privé.

 

RC

Mijn account

Rob

Bevestigingscode invoeren

Je krijgt binnen een paar seconden een eenmalige code op 06…….. . Deze is 10 minuten geldig.

Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

 

Bevestigen

 

Rob Combee


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen