Skip to main content

Mijn Odido account verlopen

  • 20 september 2023
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Goedenavond,

 

Ik kan niet meer inloggen op mijn T-mobile account, er wordt aangegeven dat ik te lang niet meer ingelogd ben geweest en dat het account verlopen is. Ik krijg de optie om een nieuw account aan te maken, maar dat kan niet met mijn huidige (en enige) email adres want die staat kennelijk nog gekoppeld aan dat verlopen account.

 

Nu is mijn vraag of een odido medewerker mijn oude account kan activeren danwel mijn email adres los kan koppelen van mijn oude account zodat ik een nieuw account aan kan maken met mijn email adres.

 

Met vriendelijke groet,

Bob

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 21 september 2023

Hi @BobW1980 

Ik kan je daarbij helpen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt. Dan kijk ik met je mee!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen