Skip to main content

Geen klantvoordeel mobiel blijft hangen na verhuizing


Hoi! Ik ben recent verhuisd. Ik heb zowel een mobiel abonnement als een t-mobile thuis abonnement. Sinds de verhuizing krijg ik echter enkel klantkorting op tmobile-thuis. Dus niet op mijn mobiel abonnement. Kan dat nagekeken worden? Alles (adres etc.) staat bij mijn weten goed ingesteld.

Dank!

2 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Jesper93 

Gefeliciteerd met je verhuizing ik hoop dat het goed bevalt!

Ik wil graag voor je uitzoeken hoe het zit met je klantvoordeel. Ik heb hiervoor wat gegevens nodig van jou. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 4 september 2023

Hier hetzelfde probleem, hoe is dit voor jullie opgelost?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen