Skip to main content
Beantwoord

App inloggen > wit scherm

  • 30 november 2022
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

Maikdebike

Als ik wil inloggen in de app krijg ik een wit scherm. Ik zie geen velden of login venster. 
Als ik op account aanmaken klik krijg ik wel een tweede scherm maar bij inloggen verschijnt er een wit tweede scherm en voel ik mn toestel een tril geven. Verder gebeurt er niets. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb de app al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en heb IOS  16.2 (B). 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Maikdebike 

Gaat het hier om de My T-Mobile app of een andere app? Van welk toesel maak jij gebruik? Is de app ook voorzien van de laatste update? Kun je wel inloggen via de webversie? Trilt je telefoon ook als gebruik maakt van andere apps? 

We horen graag van je zodat we je verder kunnen helpen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2022

Hi @Maikdebike 

Gaat het hier om de My T-Mobile app of een andere app? Van welk toesel maak jij gebruik? Is de app ook voorzien van de laatste update? Kun je wel inloggen via de webversie? Trilt je telefoon ook als gebruik maakt van andere apps? 

We horen graag van je zodat we je verder kunnen helpen. 


Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 6 december 2022

Hi @Maikdebike Het klinkt een beetje als een (B) bug.
Kun je wel normaal inloggen in de web-omgeving? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen