Skip to main content

Telefoonnummer ontkoppelen My T-Mobile


Goedemorgen ,

ik heb een andere My-Tmobile account , ik heb de telefoonnummer ontkoppeld , maar kan deze niet gebruiken in mijn nieuwe t mobile account.

 

zou er iemand aub mijn nummer kunnen verwijderen van mijn oude t mobile account zodat ik deze opnieuw kan instellen ?

17 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 31 oktober 2022

Hi @Baris14 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of het oude nummer ontkoppeld kan worden. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. Ik zie die graag tegemoet. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 november 2022

Goedemorgen, ik heb exact hetzelfde probleem. Kan iemand mij hiermee helpen?

Dit wordt gezegd:

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 november 2022

Hi @Smaria 

Ik ga dit ook voor jou nachecken. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of het oude nummer ontkoppeld kan worden. Ik zie je bericht graag verschijnen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 april 2023

Ik heb precies het zelfde probleem 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Sssslmm schreef:

Ik heb precies het zelfde probleem 

Hi @Sssslmm Welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft, ik maak dit graag voor je in orde! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 mei 2023

Graag zou ik mijn nummer willen ontkoppelen en mijn mobiele nummer willen koppelen aan dit nieuwe account. Aub jullie hulp hierbij want ik krijg de melding eerst ontkoppelen. Alvast bedankt en Gr 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @J.M. Risakotta 

Ik wil jou natuurlijk ook verder helpen. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 mei 2023

Naam J.M. Risakotta geb 18-01-1964


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 mei 2023

Hallo, nog steeds geen antwoord op mijn vraag om mijn mobiele nr te ontkoppelen van oud account. Graag jullie support hierbij Gr


Jacob van Odido
Moderator

Goedemorgen @J.M. Risakotta

 

We helpen je alsnog graag! Heb je al een privébericht gestuurd naar mij of naar @Hajar ? Je doet dit door bij een van ons op onze profielfoto/avatar te klikken en vervolgens op de button met de tekst 'Stuur bericht' te klikken. Je kunt daar dan ter controle je gegevens (jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum, postode en huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN) doorgeven en wij kunnen je e-mailadres dan ontkoppelen van je oude My T-Mobile-account.

 

Dankjewel voor je moeite!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @J.M. Risakotta 

Bedankt voor je bericht. Ik heb daar ook op gereageerd. Ik hoor graag weer van je zodat ik je verder kan helpen! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 juni 2023

Goeiemorgen, ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven wordt. Zou het bij mij ook opgelost kunnen worden?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @Jianle, stuur je me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 augustus 2023

Ik heb ook hetzelfde probleem. Gisteren nog een onbeperkt databundel voor 24u gekocht. Dat wilde ik vandaag weer doen. Maar toen stond er dat er geen abonnement actief was? En krijg dezelfde melding als hierboven beschreven staat. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 13 augustus 2023

Hi @lisamatthijssen 

Is het inmiddels gelukt om je account te koppelen? Anders help ik je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 augustus 2023

Hi,

ik heb precies het zelfde probleem als hierboven beschrevene.

Dit wordt gezegd:

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 21 augustus 2023

Hi @Aras bayik 

Ik zie dat je mij al een bericht hebt gestuurd en dus heb ik je oude account ontkoppeld. Dit zal over een paar uur verwerkt zijn dus je kan later deze dag of morgen een nieuw account aanmaken. Ik hoor graag of het lukt. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen