Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile app (IOS) werkt niet meer


  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Mijn vraag gaat over de T-Mobile app (v6.8) deze werkt niet meer op een iPhone X (IOS15.4). Na installatie van de app en hierna toevoegen van een account toont deze “er is iets fout gegaan” geen verdere meldingen of uitleg. T-Mobile IT heeft hier nog geen verklaring voor.

Ik heb de app verscheidene keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte inloggegevens werken wel op de website www.t-mobile.nl en ook op een Android telefoon met de zelfde app (v6.8). Deze app heeft de laatste vier jaar prima gewerkt op mijn iPhone maar sinds de laatste update van de app zijn de problemen begonnen. Wanneer word de T-Mobile app weer geüpdatet om deze problemen op te lossen? 

Beste antwoord door Wouter

Flyboy schreef:

Mijn vraag gaat over de T-Mobile app (v6.8) deze werkt niet meer op een iPhone X (IOS15.4). Na installatie van de app en hierna toevoegen van een account toont deze “er is iets fout gegaan” geen verdere meldingen of uitleg. T-Mobile IT heeft hier nog geen verklaring voor.

Ik heb de app verscheidene keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte inloggegevens werken wel op de website www.t-mobile.nl en ook op een Android telefoon met de zelfde app (v6.8). Deze app heeft de laatste vier jaar prima gewerkt op mijn iPhone maar sinds de laatste update van de app zijn de problemen begonnen. Wanneer word de T-Mobile app weer geüpdatet om deze problemen op te lossen? 

Kan je mij een screenrecording van het issue sturen samen met je 06 via een prive bericht, dat laat ik er een developer naar kijken.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Wouter
Odido
  • T-Mobile Medewerker
  • 54 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2022
Flyboy schreef:

Mijn vraag gaat over de T-Mobile app (v6.8) deze werkt niet meer op een iPhone X (IOS15.4). Na installatie van de app en hierna toevoegen van een account toont deze “er is iets fout gegaan” geen verdere meldingen of uitleg. T-Mobile IT heeft hier nog geen verklaring voor.

Ik heb de app verscheidene keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte inloggegevens werken wel op de website www.t-mobile.nl en ook op een Android telefoon met de zelfde app (v6.8). Deze app heeft de laatste vier jaar prima gewerkt op mijn iPhone maar sinds de laatste update van de app zijn de problemen begonnen. Wanneer word de T-Mobile app weer geüpdatet om deze problemen op te lossen? 

Kan je mij een screenrecording van het issue sturen samen met je 06 via een prive bericht, dat laat ik er een developer naar kijken.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 15 maart 2022
Wouter schreef:
Flyboy schreef:

Mijn vraag gaat over de T-Mobile app (v6.8) deze werkt niet meer op een iPhone X (IOS15.4). Na installatie van de app en hierna toevoegen van een account toont deze “er is iets fout gegaan” geen verdere meldingen of uitleg. T-Mobile IT heeft hier nog geen verklaring voor.

Ik heb de app verscheidene keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte inloggegevens werken wel op de website www.t-mobile.nl en ook op een Android telefoon met de zelfde app (v6.8). Deze app heeft de laatste vier jaar prima gewerkt op mijn iPhone maar sinds de laatste update van de app zijn de problemen begonnen. Wanneer word de T-Mobile app weer geüpdatet om deze problemen op te lossen? 

Kan je mij een screenrecording van het issue sturen samen met je 06 via een prive bericht, dat laat ik er een developer naar kijken.

Bij deze een screenshot van het inloggen op de T-Mobile app. In onze groep werkt het niet op de iPhone X en 8 maar wel een een Xr en een iPad Air. Zelfde probleem. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen