Skip to main content
Beantwoord

inloggen op my-mobiel


hallo ik heb een vraag is er storing op my t-mobile ik kan niet inlogen van de mobiel

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @jamesrobert 

Zowel via de website en via de app heb ik geen problemen met inloggen, krijg je verder nog een melding te zien?

Probeer het eens via een andere apparaat of andere browser.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

18 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20910 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2021

Hallo @jamesrobert 

Zowel via de website en via de app heb ik geen problemen met inloggen, krijg je verder nog een melding te zien?

Probeer het eens via een andere apparaat of andere browser.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 20 december 2021

Ik al een op my-tmobile niet inlogen

 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 20 december 2021

Dit gaat niet op pc en ook op mobiel de app


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20910 reacties
  • 20 december 2021

Wanneer je probeert in te loggen wat is dan de foutmelding die je ziet?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 20 december 2021

Als ik gebruikers naam invult en wachtwoord krijg ik deze beeld terug dan moet ik alweer herhaling 

Moderator edit: afbeelding verwijderd. Het is niet toegestaan om in het openbaar privégegevens zoals een e-mailadres te delen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 20 december 2021

Ik zie dat my mobiel dat er ook veranderd word zie hier onder

 

https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=329729&fid=565


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20910 reacties
  • 20 december 2021
jamesrobert schreef:

Als ik gebruikers naam invult en wachtwoord krijg ik deze beeld terug dan moet ik alweer herhaling 

Moderator edit: afbeelding aangepast, zodat het e-mailadres niet zichtbaar is.

@jamesrobert je logt hier met een email in van T-Mobile thuis, gebruik het e-mailadres dat gekoppeld is aan je mobiele abonnement (je privé emailadres waarschijnlijk).


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 20 december 2021

Ja klop gebruikers naam is mijn e-mail 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 22 december 2021

Hoi @jamesrobert,

Zo te zien hebben we dit binnen de kortste keren voor je opgelost! Zoals @Waqqas terecht aangeeft gebruik je jouw @t-mobilethuis.nl email adres, alleen is jouw account geregistreerd met jouw privé email adres. Graag raad ik je aan om jouw privé email adres te gebruiken om in te loggen. Hiermee moet het absoluut lukken!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 december 2021

ik probeert te in te logen op mijn email adres nog steeds het zelfde afkeer terug opstart scherm ik heb 

 T-Mobile mobile dat gaat nog steeds niet , gebruik het e-mailadres dat gekoppeld


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 december 2021

op my T-mobbile app


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 22 december 2021

Hoi @jamesrobert,

In het screenshot wat je eerder deelde wilde je inloggen op de website, maar nu heb je het over de My T-Mobile App. Gaat het om inloggen op allebei of op één van de twee? Dat is op dit moment vrij onduidelijk namelijk en dat maakt het wat lastiger om tips te geven om weer in te kunnen loggen.

We kunnen ook jouw My T-Mobile account verwijderen, zodat je deze helemaal opnieuw kunt registreren. Er verandert dan verder niets aan jouw abonnement of telefoonnummer, maar dan kun je in ieder geval een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord kiezen, want daar lijkt het nu verkeerd te gaan.

Als je het hier ook mee eens bent, laat het even weten en anders horen we graag nog wat meer over wat er precies fout gaat bij het inloggen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 december 2021

dat is goed

 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 22 december 2021

@jamesrobert 

Dat is zojuist voor je geregeld. Je kunt nu via de website een nieuw account aanmaken met de gewenste inloggegevens. Laat je weten of het is gelukt?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 december 2021

IK KAN NU INLOGEN MAAR MIJN MOBIEL NUMMER KAN IK NIET KOPPELEN

 

HET IS NIET MOGELIJK DIT ABONNEMENT TE KOPPELEN OMDAT AL GEKOPPELD IS AANEEN ANDERE GEBRUIKER VOLGENS MIJN SCHERM


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 december 2021

 

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 december 2021

de probleem is opgelost hij werk weer

 

bedankt er voor

 

groet j steffen


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 22 december 2021

@jamesrobert 

Dat is goed om te lezen, fijn dat het is opgelost! Wat was uiteindelijk de oplossing voor jouw probleem?


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen