Ik heb een refund gehad van een abonnement op een app via de google playstore. Deze kosten zijn naar Odido doorgespeeld in mijn maandelijkse factuur. En Google zegt in een mailtje dat ‘’The value will be refunded to the payment method you used to make the purchase.’’
Ik heb net contact met de Odido klantenservice gehad en (wat al te verwachten was) deze medewerker heeft niet eens de moeite genomen om naar mijn klacht te luisteren. Hij vertelde mij dat ‘’als meneer spelletjes wilt kopen, dat hij daar het geld niet van terug krijgt. Dat gaan we niet doen’’. Terwijl Google mij toch echt verteld heeft dat de refund goedgekeurd is.
Het kan toch niet zijn dat EN Google Odidio deze refund terugbetaald aan Odido, EN dat Odido van mij een rekening verwacht te betalen. Google heeft mij laten weten dat de refund al doorgevoerd is vanuit hun kant. Maar de Odido klantenservice laat mij weten dat ik bij Google Playstore moet zijn. Wat kan ik doen?