Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel nieuwe klant

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag,
Ik ben een nieuwe klant bij jullie geworden. Ik heb een mobiel unlimited, en het klik en klaar internet abonnement. Beiden op hetzelfde adres. Ik heb dit in de winkel geregeld. Daar kreeg ik te horen dat ik meteen klantvoordeel zou hebben. Nu komen de eerste facturen binnen (inmiddels 3, 2x voor internet en 1x voor mobiel ivm overstap periode) en zijn ze voor het volledige bedrag. Ik heb nu in de app aangemeld dat ik voordeel wil. Mij is in de winkel nooit verteld dat ik nog iets moet doen, en dat de korting vanzelf verrekend zou worden. Kan dit nog terugwerkend gedaan worden aub? Hartelijk dank! Groetjes Susanne 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@suuzze 

Op de volgende factuur zal het vanzelf rechtgetrokken worden.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21585 reacties
  • Antwoord
  • 22 mei 2025

Hallo ​@suuzze 

Op de volgende factuur zal het vanzelf rechtgetrokken worden.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 mei 2025

Zojuist afgeschreven. Maar nog voor het volle bedrag. Dus nu al 3 incorrecte afrekeningen. Wanneer wordt dit aangepast? Bedankt!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@suuzze, van harte welkom op one community! Wel zo fijn als je Klantvoordeel ontvangt, ik zoek dit graag voor je uit! Is je Klantvoordeel ook geactiveerd? Zo ja, sinds wanneer? Je kunt dit altijd zelf activeren en in de gaten houden via je Mijn Odido account. In je profielgegevens zie ik alleen dat je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen