Skip to main content
Beantwoord

Na drie weken nog geen antwoord over recycle deal

• is een Top Poster
  • 7 reacties

Hallo, 

aan het eind van mijn abonnement met recycle deal heb ik mijn toestel teruggestuurd. Daarover heb ik per e-mail de bevestiging ontvangen dat het toestel bekeken zou worden. Dat was 30 maart,  alweer drie weken geleden. In de e-mail stond dat ik na ca twee weken antwoord zou krijgen. Er staat nu nog steeds een factuur met het bedrag om het toestel te kopen.

Wanneer krijg ik antwoord?

Met vriendelijke groet,

Jan

Beste antwoord door Jascrw

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Jascrw fijn dat mijn collega zijn antwoord je gerust stelt, daar zijn we blij mee! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de creditnota als is verwerkt met het openstaand bedrag van € 312,00. Er staat nu verder niets meer open. Ook heb ik gekeken in je account en ik zie dat het nog niet is verwerkt. Geen zorgen, dit is op de achtergrond in je account al verwerkt. Het overzicht in je account moet alleen nog verwerkt worden. Wanneer dit precies gebeurd, durf ik niet te zeggen. Maar weet dat het openstaand bedrag al is verrekend met de creditnota. Wel zo fijn! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

Goedemorgen Pharwin.  

Hartelijk dank voor het uitzoeken en doorgeven.

nog een prettige dag!

Bekijk origineel

12 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jan, welkom op de community en tof dat je gebruik hebt gemaakt van de Recycle Deal! Niet fijn dat je nog geen reactie hebt ontvangen, terwijl je deze na 2 weken zou ontvangen. Ik zie inderdaad nog geen ticket voor je met meer informatie over de status van de Recycle Deal. Ik wil daarom direct een ticket voor je aanmaken voor de juiste collega's. Heb je voor mij alleen nog antwoord op de volgende vragen?

• Heb je het toestel via Mijn Odido aan ons terugverkocht? Of via 1 van onze Shops?
  • Ben je op dit moment bereikbaar op het 06-nummer **89?
  • Heb je voor mij het IMEI-nummer van het toestel?

Dan zet ik het direct door naar mijn collega's en zij gaan het voor je onderzoeken. Binnen 10 werkdagen ontvang je dan een reactie. Ik hoor het graag van je! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 22 mei 2025

Hoi Marciano,

Dank voor je reactie.
Het toestel is via Mijn Odido verstuurd.
Het IMEI nummer is 358330274001584
Mijn nummer is inderdaad **89
Hopelijk krijg ik nu snel een antwoord.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Jan, geen dank! En jij ook bedankt voor de gegevens. Ik heb het meteen doorgezet naar de juiste afdeling. Jouw ticketnummer is 77940994. Laat je het me weten als zij contact met je hebben opgenomen? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 mei 2025

Hallo Marciano,

dank je wel!

Afgelopen donderdag kreeg ik inderdaad een e-mail met titel “De Recycle Deal is afgerond”. Dat lijkt goed, maar de factuur staat nog steeds open in “Mijn Odido”. Met daarbij de tekst “Het totaalbedrag wordt omstreeks 26 mei 2025”. Ik hoop dat dat niet gebeurt. Zie hieronder.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 mei 2025

Het bedrag is vanmorgen zelfs afgeboekt van mijn ING rekening! Ik heb het zelf teruggeboekt, omdat ik duidelijk een e-mail kreeg dat het toestel goedgekeurd was met de tekst “Het restbedrag van € 312,00 voor het toestel hoef je niet te betalen.”.

heel kwalijk, betalen terwijl ik het toestel niet meer heb.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 mei 2025

Dit is de status in Mijn Odido, kun je s.v.p. nagaan waarom er toch €312 was afgeschreven?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 27 mei 2025

Dag Marciano,

Kun je s.v.p. reageren op mijn bovenstaande bericht? Er staat nl. nog steeds een onterechte debet nota open voor het restbedrag van €312!

Met vriendelijke groet,

Jan van der Weijde 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jan, ik heb direct weer meegekeken in de case die ik voor je heb doorgezet en ik zie dat mijn collega’s de Recycle Deal eergister hebben verwerkt. Het bedrag werd afgeschreven, omdat deze nog openstond. Vandaar uiteraard dat we dit samen hebben doorgezet naar de juiste afdeling. Die dag hebben ze de credit aangemaakt en het bedrag is daar nu mee verrekend. Idealiter was de credit uiteraard aangemaakt voordat het bedrag werd afgeschreven. Excuses voor dit ongemak. Is alles nu duidelijk en in orde? Zo niet, stel je vragen gerust. Ik ben er voor je! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 mei 2025

Hallo Marciano,

dank je wel voor je antwoord! Ja, dat stelt me weer gerust.
Het is op dit moment nog wel zo, dat er in “Mijn Odido” nog geen creditnota staat voor €312 en in het overzicht bij “Huidig Telefoonkrediet” dat bedrag nog open staat. Maar Ik neem aan, dat dat binnenkort wel verwerkt zal worden.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Jascrw fijn dat mijn collega zijn antwoord je gerust stelt, daar zijn we blij mee! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de creditnota als is verwerkt met het openstaand bedrag van € 312,00. Er staat nu verder niets meer open. Ook heb ik gekeken in je account en ik zie dat het nog niet is verwerkt. Geen zorgen, dit is op de achtergrond in je account al verwerkt. Het overzicht in je account moet alleen nog verwerkt worden. Wanneer dit precies gebeurd, durf ik niet te zeggen. Maar weet dat het openstaand bedrag al is verrekend met de creditnota. Wel zo fijn! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen Pharwin.  

Hartelijk dank voor het uitzoeken en doorgeven.

nog een prettige dag!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Jascrw geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je. Dank en ik wens jou ook een prettige dag toe en alvast een heel fijn weekend! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen