Geachte Odido,
Tot mijn grote verbazing heb ik ontdekt dat er in de afgelopen vier maanden (februari t/m mei 2025) herhaaldelijk kosten in rekening zijn gebracht voor diensten zoals “Milftube” en “ProBattleZone”, via FTMSC / e-bill.mobi – zonder mijn toestemming of enige bewuste aanmelding van mijn kant.
Ik heb mij nooit aangemeld voor deze diensten en heb ook nooit een bevestiging of akkoord gegeven voor deze zogenoemde ‘mobiele abonnementen’. Deze kosten zijn onterecht en in strijd met mijn rechten als consument.
Ik eis dat alle kosten die in deze periode zijn toegevoegd, per direct worden verwijderd van mijn facturen en volledig worden terugbetaald.
Het gaat hierbij om de volgende bedragen:
- Februari 2025: onbekend bedrag
- Maart 2025: €25,00
- April 2025: €20,00
- Mei 2025: €15,00
**Totaal: €60,00**
Totdat deze onterechte kosten zijn gecorrigeerd en de situatie volledig is opgehelderd, zal ik **geen enkele betaling meer uitvoeren** voor mijn lopende contracten bij Odido.
Indien ik binnen **14 dagen na verzending van deze e-mail** geen inhoudelijke reactie en oplossing van u ontvang, zie ik mij genoodzaakt om:
- **alle betalingen definitief stop te zetten**
- **al mijn lopende contracten te beëindigen** (twee mobiele abonnementen en het thuisinternetcontract)
- en verdere stappen te ondernemen wegens schending van mijn consumentenrechten
---
**Onderbouwing van mijn klacht:**
Om mijn bezwaar kracht bij te zetten, deel ik hierbij relevante informatie over mijn mobiele dataverbruik:
- In mei 2025 heb ik via mijn browser (Chrome) slechts **273 MB** aan mobiele data verbruikt.
- In april 2025 was dat **623 MB**.
- In maart 2025 was het dataverbruik van mijn browser minimaal ten opzichte van andere apps zoals Facebook en YouTube.
- Er is in geen geval sprake geweest van videostreaming, online games of betalende websites.
- Deze cijfers zijn afkomstig uit de instellingen van mijn Android-telefoon en tonen duidelijk aan dat ik geen gebruik heb gemaakt van deze diensten.
Ik verzoek u daarom dringend om op basis van deze gegevens over te gaan tot **volledige terugbetaling** van de ten onrechte afgeschreven bedragen.
Ik verwacht een snelle, correcte en schriftelijke reactie.
Met vriendelijke groet,
M.Echresh
Mobiel nummer: [verwijderd door moderator, plaats a.u.b. privégegevens niet openbaar, maar altijd in je profiel!]