Skip to main content
Beantwoord

Verzoek verwijderen negatieve bkr registratie

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo Odido-team,

Mijn partner en ik zijn bezig met het kopen van een huis, maar we lopen tegen een negatieve BKR-registratie aan op mijn naam, afkomstig van een achterstand op mijn Odido-abonnement. Deze achterstand is inmiddels volledig afgelost.

De registratie stamt uit een moeilijke periode in mijn leven, waarin ik psychisch vastliep na een relatiebreuk. Inmiddels ben ik volledig hersteld, financieel stabiel, schuldenvrij en spaar ik elke maand. We hebben spaargeld én overwaarde beschikbaar, maar door deze oude registratie stagneert onze hypotheekaanvraag — en daarmee onze volgende stap in het leven.

Ik zag dat Marciano in oktober iemand heeft geholpen in een vergelijkbare situatie. Zou iemand van het Odido-team, bij voorkeur Marciano, mijn situatie opnieuw kunnen laten beoordelen? Ik heb hem ook een privébericht gestuurd met meer informatie.

Daarnaast ben ik bereid om mijn huidige abonnement direct volledig af te lossen als dat helpt bij een positieve beoordeling.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet!

Beste antwoord door jjpvoer

Marciano van Odido schreef:

Goedemiddag J, ik heb mijn collega direct gevraagd naar jouw ticket en hij vertelde me dat hij het vanmiddag of uiterlijk morgenochtend voor je regelt. Je ontvangt dus uiterlijk morgenochtend per e-mail een terugkoppeling. Houd je me op de hoogte als je van hem hebt gehoord? 

Hi Marciano,

goed nieuws! De bkr registratie is verwijderd, ontzettend bedankt!

Bekijk origineel

8 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi J, van harte welkom op de community. Superleuk en spannend dat jij en je partner bezig zijn met jullie toekomstige huis! Goed om te lezen dat de achterstand volledig is afgelost en dat alles nu goed met je gaat. Ik help jullie met alle plezier zoveel en zo snel mogelijk verder. Ik zie dat alleen de postcode en het huisnummer in je community-profiel niet overeenkomen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hebben we de volledige verificatie rond. Ik heb wel meteen verder gekeken en ik zie dat jouw e-mail goed is aangekomen bij mijn collega's van Incasso. Zij verwachten uiterlijk op dinsdag 27 mei op je te reageren. Als alles inderdaad is afgelost, dan weet ik zeker dat mijn collega's de negatieve BKR-registratie direct verwijderen. Zij informeren je dan ook altijd per e-mail. Heb je nog tot dinsdag 27 mei de tijd om hierop te wachten? Zo niet, dan kan ik niks beloven vanwege de drukte, maar dan doe ik sowieso m'n uiterste best om jouw e-mail met voorrang op te laten pakken.

Laat je het me weten? Mocht je in de tussentijd vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

Jouw ticketnummer: 77884977

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 mei 2025

Hoi J, van harte welkom op de community. Superleuk en spannend dat jij en je partner bezig zijn met jullie toekomstige huis! Goed om te lezen dat de achterstand volledig is afgelost en dat alles nu goed met je gaat. Ik help jullie met alle plezier zoveel en zo snel mogelijk verder. Ik zie dat alleen de postcode en het huisnummer in je community-profiel niet overeenkomen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hebben we de volledige verificatie rond. Ik heb wel meteen verder gekeken en ik zie dat jouw e-mail goed is aangekomen bij mijn collega's van Incasso. Zij verwachten uiterlijk op dinsdag 27 mei op je te reageren. Als alles inderdaad is afgelost, dan weet ik zeker dat mijn collega's de negatieve BKR-registratie direct verwijderen. Zij informeren je dan ook altijd per e-mail. Heb je nog tot dinsdag 27 mei de tijd om hierop te wachten? Zo niet, dan kan ik niks beloven vanwege de drukte, maar dan doe ik sowieso m'n uiterste best om jouw e-mail met voorrang op te laten pakken.

Laat je het me weten? Mocht je in de tussentijd vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

Jouw ticketnummer: 77884977

Hi Marciano,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de gegevens juist aangevuld. 
Ik heb geen openstaande facturen meer bij jullie, alleen nog het huidige toestelkrediet. Ik hoor graag of het nodig is om deze af te betalen. We zijn mega geholpen als de BKR registratie wordt verwijderd, hiervoor alvast dank! 
Als de mogelijkheid er is zou het erg fijn zijn als mn mail wat voorrang zou kunnen krijgen!

Hoor het graag!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi J, geen dank en jij ook bedankt voor het invullen van je gegevens! Goed om te lezen dat je geen openstaande facturen meer hebt, dat komt dus helemaal goed. Ik zou ook zeker direct je huidige toestelkrediet afbetalen, zodat er helemaal niets meer in de weg staat. Ik heb het voor de zekerheid alvast bij mijn collega nagevraagd, maar hij is op dit moment niet aanwezig. Zodra hij er weer is, vraag ik ook direct of er ruimte is voor voorrang. Ik houd je op de hoogte! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 mei 2025

Hoi J, geen dank en jij ook bedankt voor het invullen van je gegevens! Goed om te lezen dat je geen openstaande facturen meer hebt, dat komt dus helemaal goed. Ik zou ook zeker direct je huidige toestelkrediet afbetalen, zodat er helemaal niets meer in de weg staat. Ik heb het voor de zekerheid alvast bij mijn collega nagevraagd, maar hij is op dit moment niet aanwezig. Zodra hij er weer is, vraag ik ook direct of er ruimte is voor voorrang. Ik houd je op de hoogte! 

Hi Marciano,

Bedankt voor je reactie, heel blij dat je helpt!
Kan ik er vanuit gaan dat het vandaag wordt behandelt? Hoor het graag!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 27 mei 2025

Behandelen is 1, maar als er nog toestelkrediet openstaat kun je ervan uitgaan dat de BKR registratie niet wordt verwijderd.  Daarvoor dien je eerst het toestel helemaal af te lossen. Dat kun je NU al doen via je My-Odido omgeving. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag J, ik heb mijn collega direct gevraagd naar jouw ticket en hij vertelde me dat hij het vanmiddag of uiterlijk morgenochtend voor je regelt. Je ontvangt dus uiterlijk morgenochtend per e-mail een terugkoppeling. Houd je me op de hoogte als je van hem hebt gehoord? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2025

Hi Marciano,

goed nieuws! De bkr registratie is verwijderd, ontzettend bedankt!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@jjpvoer wat fijn dat je BKR-registratie is verwijderd, daar zijn we erg blij mee! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. We wensen je heel veel succes met de financiëring en alvast gefeliciteerd en veel (woon)plezier in jullie nieuwe huis! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen